اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهدی‏شهر خبر داد

تشکیل 7 پرونده در دفتر جامع خدمات مهدی‏شهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‏شهر از تشکیل هفت پرونده در دفتر جامع خدمات شهرستان مهدی‏شهر خبر داد.

تشکیل 7 پرونده در دفتر جامع خدمات مهدی‏شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‏شهر، محمدعلی یوسفیان ظهر امروز در نشستی با همین محوریت اظهار کرد: از سه ماه گذشته تاکنون چهار پرونده برای تأسیس مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره در مهدی‏شهر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: دو پرونده کانون تبلیغات، یک پرونده برای مؤسسه انتشاراتی و یک پرونده راه‏اندازی نشریه فرهنگی نیز در این مدت تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‏شهر افزود: درخواست‏های ارایه شده پس از بررسی در کمیسیون شهرستان مهدی‏شهر، در کمیسیون صدور مجوزهای فرهنگی و هنری استان سمنان طرح و بررسی می‏شود.

به گزارش فارس؛ همچنین امروز نخستین نشست از سلسله جلسات "اشراق اندیشه" در مهدی‏شهر برگزار شد.

در این نشست، حجت‏الاسلام و المسلمین علی مقدمی، کارشناس دینی به تبیین موضوع جریان‏شناسی دشمنان و مخالفان امیرالمؤمنین (ع) پرداخت و به سئوالات حاضران پاسخ گفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‏شهر نیز در این زمینه گفت: این نشست‏ها با هدف ترویج فرهنگ گفت‏وگو و آزاداندیشی برگزار می‏شود.

یوسفیان افزود: 12 نهاد در برگزاری این جلسات همکاری می‏کنند که برخی ادارات دولتی، دانشگاه‏های شهرستان و مراکز فرهنگی غیردولتی از جمله آنها هستند.

وی تأکید کرد: یکی از دغدغه‏های مقام معظم رهبری، راه‏اندازی نشست‏های آزاداندیشی است که اشراق اندیشه می‏خواهد بدین سمت حرکت کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‏شهر اظهار داشت: نقش جوانان خصوصاً دانشجویان در برپایی و همچنین مدیریت جلسات محوری است و نهادها تنها حامیان این حرکت فرهنگی هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول