اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

3 هزار واحد مسکن مهر در شوشتر تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر راه و شهرسازی شوشتر از تحویل بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.

3 هزار واحد مسکن مهر در شوشتر تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسین پنبه‌دانه پور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری در سطح شهرستان شوشتر بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان در این پروژه ملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت ساخت و ساز در پروژه مسکن مهر افزایش یافته است، تأکید کرد: در پروژه مسکن مهر شوشتر سرعت ساخت و ساز بسیار افزایش یافته است و با توجه به این روند، تا پایان سال‌جاری بیش از 3 هزار واحد مسکونی آماده تحویل خواهد شد.

مدیر راه و شهرسازی شوشتر خاطر نشان کرد: در مسکن مهر شوشتر زیرساخت‌های مورد نیاز در حال تأمین شدن است و پروژه‌های مدرسه‌سازی و ساخت فرهنگ‌سرا در این سایت سرعت قابل قبولی دارد.

پنبه‌دانه‌پور با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا واحدهای موجود در این سایت در اسرع وقت آماده تحویل شوند، تأکید کرد: در شرایط کنونی در بسیاری از تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر واحدهای مسکونی در حال نماکاری بیرون و نازک‌کاری هستند و از نظر تأسیسات مکانیکی عقب افتادگی در برنامه زمانی وجود ندارد.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد تا اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در شوشتر در اسرع وقت برای افزایش آورده خود اقدام کنند تا سرعت در ساخت و ساز در این سایت مسکونی افزایش یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول