اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی:

دانشگاه پیام‌نور در آذربایجان‌شرقی 60 هزار دانشجو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی از اشتغال به تحصیل بیش از 60 هزار نفر دانشجو در 31 مرکز و واحد دانشگاهی پیام‌نور در سطح استان خبر داد و گفت: 274 هیئت علمی تمام وقت در پیام‌نور استان همکاری دارند.

دانشگاه پیام‌نور در آذربایجان‌شرقی 60 هزار دانشجو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی عبادیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از فراهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز و واحدهای پیام‌نور استان خبر داد و گفت: انتظار داریم مراکز و واحدهای دانشگاهی استان همکاری لازم را در خصوص ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی به عمل آورند.

وی، اصلاح هرم هیئت علمی در مراکز و واحدهای پیام‌نور را از برنامه‌های اساسی پیام نور آذربایجان‌شرقی نام برد و با بیان اینکه جذب هیئت علمی به مراکز استان‌ها تفویض شده است، اظهار کرد: در این راستا سال گذشته 24 نفر جذب استان شدند و پرونده 31 نفر هیئت علمی جدید نیز در استان در حال بررسی است.

به گفته عبادیان، ارتقای سطح علمی همکاران علمی جزو برنامه‌های اساسی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم توجه اعضای علمی به مسائل پژوهشی تصریح کرد: باید زمینه رغبت به انجام کارهای علمی و پژوهشی توسط اعضای علمی افزایش یابد.

وی، از اساتید خواست تا در کنار توجه به مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی نیز اهمیت دهند.

عبادیان در ادامه ضمن هشدار به حرکات ضداسلامی دولت جمهوری آذربایجان بیان کرد: جمهوری آذربایجان دومین کشور شیعه در جهان است و رفتار مسئولان دولت آذربایجان خلاف خواسته مردم این کشور است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول