اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

انقلاب با وجود ولایت از مسیر خارج نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: با وجود ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از مسیر خود خارج نمی‌شود.

انقلاب با وجود ولایت از مسیر خارج نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: اسلام متکی به امامت و حکومت اسلامی وابسته به ولایت است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با این ولایت و امامت به پیروزی رسید، لذا هیچ‌گاه از مسیر خود منحرف نشد و توطئه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه اسلام همیشه بوده است.

حسینی خاطر نشان کرد: آن چه مهم است، اتصال به ولایت است که همه قشرها را در برابر دشمنان متحد می‌کند و هر حرکت دشمن خنثی می‌شود.

وی پیشرفت ایران اسلامی را نیز در سایه رهبری و اتفاق نظر قشرهای مختلف مردم در مبارزه با ظلم و ستم اعلام و تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد، مایه تحرک و پویایی است، اما اختلاف سلیقه‌ها به معنای تفرقه نیست.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم ما در اصول انقلاب و دفاع از میهن و نظام اسلامی متحد هستند و اگر دشمن حرفی می‌زند، قصد دارد خود را امیدوار بداند، اما ما با اتحاد خود راه پیشرفت و ترقی را همچنان طی می‌کنیم و امروز در همه زمینه‌ها مقتدرتر از ایادی استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها هستیم.

وی به کسانی که می‌خواهند حرکت‌های به وجود آمده در منطقه را منحرف و یا خاموش کنند، هشدار داد و گفت: آتش خشم این مردم منطقه مانند مصر، بحرین و عربستان دامن ایادی استکبار را می‌گیرد.

حسینی اذعان داشت: اگر عاقلانه فکر کنند، صلاح است که ملت‌ها را تبعیت کنند، زیرا اگر ملت‌ جایی حامی دولت نباشد، نمی‌تواند حاکم باشد، لذا برگشت به آغوش ملت خود می‌تواند سرنوشت را به خوبی رقم بزند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول