اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

معیار تشخص، پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که معیار تشخص، پیروی از ولایت است.

معیار تشخص، پیروی از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌‌الاسلام شعبان اسماعیلی بعد از ظهر امروز در همایش گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری که به همت سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی نام‌گذاری سالروز شهادت استاد شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی، سیاسی، در سپاه و بسیج، ترویج فکر، اندیشه، آگاهی و بصیرت در مجموعه این نهاد مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج تفکر ناب محمدی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیار کارساز و ره‌گشا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی به برکت بصیرت، آگاهی و فکر ناب در سپاه و بسیج قدرت گرفته و توانسته است در مقابل تمام حوادث تلخ و ناگوار با اقتدار و سربلندی بایستد.

اسماعیلی ارتقای علم، فضیلت، بصیرت و آگاهی در بدنه سپاه و بسیج را مدیون تفکر و اندیشه‌های استاد شهید مطهری دانست و افزود: شهید مطهری در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی با عنوان نظریه‌پرداز فکری معروف شد و امروز نیز اندیشه‌هایش، در نظام اسلامی بسیار راهگشا است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان جهان گفت: ما افتخار می‌کنیم در عصری زندگی می‌کنیم که عصر شکوفایی دین، عزت، معنویت و ترویج حکومت‌های اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: در دورانی هستیم که فرصت، توان و موقعیت داریم که از حریم و ارزش‌های اسلامی پاسداری کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هرکس که در زمان خودش گامی برای ترویج دین و فرهنگ اسلامی بردارد، در پیشگاه خداوند روسفید است.

وی رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی را دین‌داری و انجام تعهدات دینی دانست و گفت: امروز اگر پرچم مقدس اسلام توانسته به کشورهای دیگر صادر شود و یک همایش بیداری عظیم به دست مردم، در جهان اسلام به وجود آید، به برکت نگاه عمیق و رهنمودهای راه‌گشای ولایت و رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: سپاه پاسداران به عنوان سکاندار ارزش‌ها و فضائل است و در تمام شرایط سخت، به عنوان قوی‌ترین ستون خیمه ولایت حضور داشته است.

اسماعیلی بیان داشت: ضرورت دارد سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج، روز به روز از لحاظ علمی و بصیرتی ارتقا و پیشرفت پیدا کنند تا جایی که هر پاسدار و بسیجی، یک استاد عقیدتی و هادی سیاسی باشد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول