اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

باید قدردان ولایت و نظام اسلامی ایران باشیم

خیرگزاری فارس:‌ استاد حوزه علمیه قم گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این نظام، داشتن ولایت است و باید همه قدردان این ولایت باشیم.

باید قدردان ولایت و نظام اسلامی ایران باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان جهاد کشاورزی اظهار داشت: باید همیشه مؤمن خود را در حالت اضطراب بداند و کاری کند که ترس از خداوند و روز قیامت در وجودش باشد.

وی بیان داشت: انسان مؤمن باید با خودش خلوت کرده و به فکر قیامت باشد و این خلوت کردن‌ها موجب می‌شود تا تقوای انسان‌ها افزایش یابد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد: انسان اگر همیشه به یاد خداوند باشد در کارهایش موفق بوده و می‌تواند خود را بنده خدا بداند.

این مرجع تقلید با اشاره به برخی سخن‌ها در خصوص اینکه افرادی می‌گویند من حتما به بهشت می‌روم گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود برخی افراد که چند بار نماز می‌خوانند و فکر می‌کنند که دیگر بنده خوب خداوند شده‌اند، بیان می‌کنند که ما اهل بهشت هستیم و اگر خداوند ما را بهشت نبرد، پس چه کسی را می‌خواهد ببرد؟

وی بیان داشت: بیان این حرف‌ها شرک است و این‌گونه حرف زدن حرف‌های شیطانی است که با هدف دور شدن انسان از خداوند مطرح می‌شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد: بهشتی و جهنمی بودن انسان را خداوند مشخص می‌کند البته باید اعمال ما نیز خوب باشد تا خداوند ما را جزو بندگان بهشتی قرار دهد.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: انسان به عنوان یک بنده باید در برابر خداوند همیشه خودش را مقصر بداند و در حالت توبه و استغفار باشد.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم بنده خوب خداوند باشیم، گفت: انسان مؤمن نباید کاری کند که لکه ننگ برای دین و اسلام باشد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: اگر انسان به عنوان لکه ننگ برای دین باشد اثرات تخریبی برای اسلام خواهد داشت بنابراین باید مسلمانان به این موضوع توجه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه به نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این نظام جزو بهترین نظام‌های دنیا است زیرا در آن مسائل اسلامی رعایت شده و همه به دنبال دین و برقراری اسلام ناب محمدی هستند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این نظام، داشتن ولایت است و باید همه قدردان این ولایت باشند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول