اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران اعلام کرد

80 شعبه آرای مردم کامیاران را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران گفت: در دومین مرحله انتخابات مجلس نهم آرای مردم این شهرستان در 80 شعبه جمع‌آوری می‌شود.

80 شعبه آرای مردم کامیاران را جمع‌آوری می‌کنند

علی‌عسکر روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در این مرحله از جمع‌‌آوری آرای مردم  30 شعبه شهری و 50 شعبه روستایی در این شهرستان فعال شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی همزمان با 33 حوزه انتخابیه دیگر در حوزه انتخابیه این شهرستان از صبح امروز آغاز شده و از استقبال بسیار خوب مردم برخوردار است.

فرماندار کامیاران اهمیت و حساسیت مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات را متذکر شد و افزود: در این دوره مردم کار ناتمام 12 اسفند را با مشارکت جدی و گسترده و انتخاب کاندیدای اصلح تکمیل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با مشارکت حداکثری علاوه بر انتخاب نماینده‌ای دلسوز، اصلح، متعهد و متخصص، پاسخ روشنی مبنی بی‌اثر بودن تبلیغات منفی در زمینه عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای به دشمنان می‌دهند.

وی حضور مردم شهرستان کامیاران در دور اول انتخابات مجلس نهم را بسیار چشمگیر دانست و اظهار امیدواری کرد درصد مشارکت در این دوره نیز بیشتر از دور قبل خواهد بود.

روحانی اضافه کرد: هیچ مشکلی در ارتباط با جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان وجود ندارد و شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه کاملا فراهم است.

به گزارش فارس؛ در 12 اسفندماه سال گذشته 4 نماینده حوزه‌های انتخابیه مریوان و سروآباد، قروه و دهگلان، بیجار و حسن‌آباد یاسوکند و سقز و بانه مشخص و انتخابات در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران برای تعیین دو نماینده باقی‌مانده به دور دوم کشیده شد.

استان کردستان با جمعیتی معادل یک میلیون و 438 هزار نفر در قالب 10 شهرستان و 5 حوزه انتخابیه دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 4 نماینده آن در مرحله نخست مشخص شدند و مردم امروز دو نماینده دیگر را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول