اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه مهریز::

مردم رأی‌دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مهریز گفت: با احتمال ازدحام در ساعات پایانی، مردم رأی‌دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مردم رأی‌دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

مهدی کیانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز از مردم خواست تا در ساعات باقی‌ مانده هر چه سریع‌تر به 182 شعبه اخذ رأی در شهرستان‌های مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد رفته و نماینده اصلح و مورد نظر خود را انتخاب کنند تا مشکل ازدحام جمعیت در ساعات پایانی رأی‌گیری اتفاق نیفتد.

وی یادآور شد: زمان رأی‌گیری با توجه به ضرورت و نیاز هر حوزه انتخابیه تمدید خواهد شد.

کیانی‌مقدم اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام همانند سایر انتخابات گذشته، امروز نیز چشم به این انتخابات دوخته‌اند و منتظر هستند تا حضور مردم را ببینند و مقبولیت نظام در بین مردم را بسنجند.

وی ادامه داد: هر چند آنها همواره سعی کرده‌اند که حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند اما مردم ما بدون توجه به اظهارنظرهای آنها به وظیفه خود عمل کرده و با حضور در تمامی صحنه‌ها، حمایت خود از نظام را اعلام کرده‌اند.

فرماندار مهریز یادآور شد: کلیه افراد متولد 15 اردیبهشت سال 73 به قبل برابر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند امروز با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی با حضور در شعب اخذ رأی در این مرحله از انتخابات شرکت کنند و کسانی که در مرحله اول در هیچ کدام از حوزه‌های انتخاباتی رأی نداده باشند نیز می‌توانند در تمامی شعبه‌های هر حوزه انتخابیه‌ای که در آن دور دوم انتخابات برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی تأکید کرد: در این زمینه هیچ محدودیتی در زمینه انتخاب شعبه اخذ رأی وجود ندارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول