اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مخاطرات جاده‌های مازندران برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای رفع مخاطرات جاده‌های در مازندران چاره اساسی اندیشیده شود.

مخاطرات جاده‌های مازندران برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار مسئولان پزشکی قانونی مازندارن با اشاره به جایگاه حساس پزشک قانونی در صدور رای‌های دادگستری اظهار داشت: مسئولان پزشک قانونی باید تلاش کنند که مجهزترین دستگاه‌ها را در اختیار بگیرند.

وی تصریح کرد: کارکنان پزشک قانونی به لحاظ حساسیت این شغل باید به سلاح ایمان مجهز باشند چون ممکن است کوچکترین بی‌توجهی در رسیدگی به امور مردم مشکلات دنیوی و اخروی را برای کارکنان به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ممکن است انسان در امور زندگی وسوسه شود، تاکید کرد: تنها نور ایمان انسان را از مخاطرات دنیوی و اخروی نجات می‌دهد و کارکنان پزشک قانونی باید بیشتر به ایمان و اخلاق اسلامی مجهز باشند.

طبرسی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی خوبی در تشخیص جرم وجود دارد، تاکید کرد: تجهیز دستگاه‌های پزشکی قانونی در اولویت کاری مسئولان باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه با تجهیزات پیشرفته و داشتن اخلاق اسلامی جلوی بسیاری از ناحقی‌های که به پزشکی قانونی ارجاع داده می‌شود، گرفته می‌شود، گفت: جاده‌های مازندران با مشکلات  زیادی مواجه است.

وی بیان داشت: وضع جاده‌های فعلی مازندران با تولیدات روزافزون ماشین‌ها مناسب نیست و نیاز است برای رفع مخاطرات جاده‌های در مازندران چاره اساسی اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با بیان اینکه کار پزشکی قانونی قضاوت، طبابت و داروی است، تاکید کرد: کارکنان پزشکی قانونی تنها رضای خداوند را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول