اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در استان اصفهان:

امروز برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات اصفهان رقم می‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان گفت: حضور پرشور و پررنگ مردم حماسه‌ساز سه حوزه انتخابیه در استان اصفهان برگ زرین دیگری را در آلبوم افتخارات استان رقم می‌زند.

امروز برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات اصفهان رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت‌های بازرسی در سه حوزه انتخابیه اصفهان، سمیرم و لنجان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند.

وی افزود: در مرحله دوم شاهد برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه اصفهان، سمیرم و لنجان هستیم و در این سه حوزه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات فراهم شده است.

رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان اضافه کرد: در مرحله دوم انتخابات در شهرستان اصفهان 653 شعبه اخذ رأی، سمیرم 62 شعبه اخذ رأی و لنجان 118 شعبه در نظر گرفته شده تا مردم به راحتی بتوانند آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بریزند.

وی بیان داشت: برای نظارت دقیق و صحیح بر روند انتخابات در هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و برای هر 15 شعبه یک سربازرس در نظر گرفته شده و از سوی هیئت مرکزی بازرسی و هیئت بازرسی استان بازرسان ویژه‌ای را برای مراقبت و پایش مطلوب‌تر انتخابات در حوزه‌های نام‌برده مأمور کرده است.

زیویار ادامه داد: بر همین اساس بیش از 900 بازرس و سربازرس در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز جمعه وظیفه پاسداری و حراست آرای مردم را برعهده دارند.

وی بیان داشت: حضور پرشور و پررنگ مردم حماسه‌ساز این سه حوزه می‌تواند برگ زرین دیگری را در آلبوم افتخارات استان رقم بزند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول