اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

تلاش هیئت کشتی قم برای حضور یک نماینده در لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از تلاش این هیئت برای داشتن تیمی در مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد.

تلاش هیئت کشتی قم برای حضور یک نماینده در لیگ کشور

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به برگزاری جلسه بررسی آئین‌نامه لیگ برتر کشتی اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی طبق نظرخواهی از نمایندگان هیئت‌ها و باشگاه‌های مختلف کشتی، برگزاری رقابت‌های لیگ از 15 شهریور تا پایان دی ماه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: به همین منظور جلسه بررسی آئین‌نامه لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور روز گذشته با حضور نمایندگان هیئت‌ها و باشگاه‌های کشتی از نقاط مختلف کشور در محل خانه کشتی تهران برگزار شد و با اتخاذ تصمیماتی در خصوص لیگ کشتی کشور به پایان رسید.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، در این جلسه که ابراهیم جوادی عضو هیئت‌ رئیسه و مشاور عالی سازمان لیگ و علیرضا سلیمانی رئیس کمیته سیاست‌گذاری فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند، بند به بند آئین‌نامه لیگ برتر کشتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان داشت: بر این اساس در این جلسه مواردی مانند اعزام تیم قهرمان لیگ برتر به یک تورنمنت بین‌المللی با هزینه فدراسیون کشتی، تبدیل کمیته لیگ به سازمان لیگ و برگزاری مسابقات از تاریخ 15 شهریور حداکثر تا پایان دی ماه مورد تأیید و بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

حلوایی یادآور شد: این جلسه امروز هم با حضور نمایندگان باشگاه‌های کشتی و برخی افراد صاحب‌نظر از جمله اسدالله رضایی و محمدابراهیم امامی رؤسای سابق سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشورمان در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در کشتی قم به خصوص کشتی فرنگی اظهار کرد: هیئت کشتی استان قم برای حضور نماینده‌ای از کشتی قم در مسابقات لیگ این رشته ورزشی تلاش می‌کند زیرا استعدادهای بسیار خوبی در کشتی قم داریم.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: دو سال گذشته نخستین بار مسابقات لیگ‌های کشتی فرنگی و آزاد منطقه‌ای کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و هر یک از تیم‌ها در هر دو رشته در گروه‌های مختلف قرار گرفتند و در یکی از مراحل نیز قم میزبان پیکارهای گروه نخست هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان رشته فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور بود.

وی با اشاره به تجربه برگزاری دوره نخست این رقابت‌ها عنوان داشت: سال گذشته مسابقات لیگ‌های منطقه‌ای کشتی کشور برای نخستین بار برگزار شد و طی آن هیئت‌های کشتی استان‌های مختلف در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در این مسابقات شرکت کردند.

حلوایی یادآور شد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در کشتی فرنگی استان قم وجود دارد، هیئت کشتی استان قم نیز دو تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در پیکارهای کشتی فرنگی نخستین دوره لیگ منطقه‌ای کشتی کشور شرکت داد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول