اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروردین‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود

مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ‌ملی نوجوانان بازی‌های بین‌المللی نونهالان ‌آسیا

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان و انتخابی بازی‌های بین‌المللی نونهالان آسیا در 24 و 25 فروردین 91 در مشهد خبر داد.

مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ‌ملی نوجوانان بازی‌های بین‌المللی نونهالان ‌آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علی بامشکی با اشاره به برگزاری این مسابقات در 13 وزن اظهار داشت: این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود که وزن‌کشی سه وزن اول برای نخستین بار در این مسابقات انجام می‌شود.

وی در ارتباط با شرایط سنی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: کشتی‌گیران متولد 11 دی 73 لغایت 10 دی 75 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و کشتی‌گیران یک سال کوچک‌تر با رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

سرپرست هیئت کشتی خراسان‌رضوی در ارتباط با نفرات مجاز برای شرکت در این مسابقات گفت: نفرات اول تا پنجم مسابقات قهرمانی کشور سال 1390 و نفرات تیم ملی نوجوانان شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در همین سال در صورت دارا بودن شرایط سنی دارای شرایط مجاز برای شرکت در این مسابقات هستند.

بامشکی در ارتباط با سهمیه استان‌ها در وزن‌کشی این مسابقات گفت: استان‌های مازندران، تهران و کرمانشاه هر کدام می‌توانند یک تیم 13 نفره به همراه هشت کشتی‌گیر، استان‌های گلستان، خراسان‌رضوی و لرستان هر کدام هشت به اضافه پنج کشتی‌گیر، استان‌های البرز، گیلان، کردستان و همدان پنج کشتی‌گیر به همراه سه کشتی‌گیر و بقیه استان‌ها می‌توانند با دو کشتی‌گیر به همراه یک کشتی‌گیر در مسابقات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: شرایط سنی کشتی‌گیران ذخیره از سوی فدراسیون کشتی متولدین 11 دی 74 لغایت 10 دی 76 ابلاغ شده است.

سرپرست هیئت کشتی خراسان‌رضوی افزود: استان‌های مازندران، تهران، کرمانشاه، گلستان، خراسان‌‌رضوی و همدان می‌توانند هر کدام یک کشتی‌گیر در اوزان 32، 35 و 38 کیلوگرم علاوه بر سهمیه اعلام شده معرفی کنند.

بامشکی ادامه داد: استان خراسان‌رضوی می‌تواند از سهمیه میزبانی خود استفاده کنند و علاوه بر سهمیه‌های فوق 10 نفر نیز به جمع شرکت‌کنندگان در مسابقات اضافه کنند.

وی در ارتباط با زمان و چگونگی وزن‌کشی مسابقات اظهار کرد: وزن کشی اوزان 32، 35، 35، 42، 46، 50 و 54 کیلوگرم از ساعت 18 تا 18:30 روز چهارشنبه 23 فروردین 91 انجام و مسابقات آنان در تاریخ 24 فروردین 91 بر روی چهار تشک برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کشتی خراسان‌رضوی افزود: وزن کشی اوزان 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم نیز از ساعت 15:30 تا 16 روز پنج‌شنبه 24 فروردین انجام و مسابقات این اوزان نیز در تاریخ 25 فروردین 91 بر روی چهار تشک برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کشتی خراسان‌‌رضوی تأکید کرد: تمام سرپرستان موظف هستند مدارک کشتی‌گیران استان مربوطه را تا ساعت 15 روز 23 فروردین به دبیرخانه مسابقات ارائه کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول