اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی:

آزادکاران قم در انتخابی تیم کشتی نوجوانان کشور رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان خبر داد.

آزادکاران قم در انتخابی تیم کشتی نوجوانان کشور رقابت می‌کنند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال‌هایی که مسئولیت هیئت کشتی استان قم را بر عهده داشته‌ام، یکی از اولویت‌های مهم ما در هیئت کشتی حضور تیم‌ها و کشتی‌گیران قمی در مسابقات مختلف کشوری بوده است.

وی افزود: برای اعزام تیم‌ها و کشتی‌گیران قمی به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور تمام رده‌های سنی، همواره سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را از دل رقابت‌های انتخابی شناسایی کنیم تا در تمرینات مختلف زیر نظر مربیان استانی آمادگی لازم را برای رقابت جدی با حریفان به دست بیاورند.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: البته از تلاش و کوشش مربیان و ورزشکاران فعال هیئت کشتی استان قم نیز نباید به سادگی گذشت زیرا موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سه چهار سال اخیر برای ورزش قم در رشته کشتی کسب کرده‌اند.

وی بیان داشت: ورزشکاران کشتی‌گیر قمی در سال‌های اخیر موفق به کسب مدال از چندین رقابت بین‌المللی، آسیایی و جهانی شده‌اند و تمام تلاش هیئت در سال جاری نیز این است که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

حلوایی در ادامه از اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی نوجوانان کشورمان خبر داد و عنوان کرد: سعی ما این بوده است که بهترین‌های کشتی قم را به این دوره از مسابقات که با شرکت برترین‌های کشور برگزار می‌شود، اعزام کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به اهمیت موفقیت کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بیان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد رده سنی نوجوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات کشتی آسیایی و جهانی در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون کشتی کشورمان این دوره از مسابقات در روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

حلوایی خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها از صبح و بر روی چهار تشک و طی دو روز انجام می‌شود، نفرات برتر این دوره از مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان، با نظر کمیته فنی به اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان دعوت می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: این رقابت‌ها انتخابی بازی‌های بین‌المللی بچه‌های آسیا نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل در 13 وزن انجام خواهد شد، ضمن اینکه تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان و جهانی آذربایجان آماده می‌کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول