اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران:

کیفیت رقابت‌های کشتی نوجوانان در مشهد قابل قبول بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: سطح کیفی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان قابل قبول بوده و می‌توان به برگزیدگان آن به عنوان آینده داران کشتی کشور امیدوار بود.

کیفیت رقابت‌های کشتی نوجوانان در مشهد قابل قبول بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مراد محمدی در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: یکی از نکات خوب این دوره از مسابقات بروز پدیده‌های جدید در عرصه کشتی است که سبب افزایش رقابت برای پوشیدن دوبنده تیم ملی شد.

وی با تأکید بر نزدیکی رقابت‌ها افزود: این امر عاملی شد تا کمیته فنی اقدام به انتخاب نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی کند و بر همین اساس حتی ممکن است نفرات دوم و سوم هم به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی اول اردیبهشت در شهرستان نوشهر با حضور افراد دعوت شده از سوی کمیته فنی آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان برای آمادگی هر چه بیشتر به منظور شرکت در مسابقات بچه‌های آسیا و نوجوانان آسیا در دو دوره مسابقات روز جهانی کودک و تورنمنت ترکیه شرکت خواهد کرد.

نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول