اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق اهداف سال تولید ملی

بخش دولتی تعامل بیشتری با بخش خصوصی داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان همدان گفت: در سال جاری بخش‌ دولتی و بانک‌های استان تعامل و همکاری بیشتری را با بخش خصوصی داشته باشند.

بخش دولتی تعامل بیشتری با بخش خصوصی داشته باشد

سیدمجید مختارموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه موفقیت در دستیابی به اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم توجه به بخش خصوصی است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با جامعه‌شناسی دقیق و موشکافانه خود، عنوان مهم حمایت از تولید ملی را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند که به طور قطع کسب توفیقات در این راستا با توجه به بخش خصوصی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب این شعار یکی از مهمترین راهکارها در راستای تحقق سند چشم انداز 20 ساله کشور است، ادامه داد: توجه به بخش خصوصی می‌تواند تسریع‌بخش دستیابی به سند چشم انداز توسعه کشور و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت جامعه باشد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان همدان ادامه داد: فعالان اقتصادی نیز در راستای تحقق منویات رهبری، باید از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنند و زمینه را برای تحقق اهداف امسال فراهم آورند.

وی در ادامه سخنانش حمایت از بخش خصوصی را بسترساز ایجاد تحول در جامعه خواند و تأکید کرد: در سال جاری باید بخش‌های دولتی و بانک‌های استان تعامل و همکاری بیشتر و بهتری را نسبت به سال‌های گذشته با بخش خصوصی داشته باشند.

موسوی افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی پیش رو با حمایت از بخش خصوصی حل می‌شود و همه مدیران باید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی تقویت بخش خصوصی را در راستای رشد توسعه اقتصادی کشور برشمرد و افزود: اگر بخش خصوصی قوی در کشور داشته باشیم شرایط برای جهش اقتصادی جامعه نیز فراهم می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان همدان ابراز داشت: با تقویت و افزایش مشارکت بخش خصوصی در تمام بخش‌ها به خصوص اقتصاد زمینه رشد و تولید ملی فراهم می‌شود که این مهم باید در دستور کار مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی استان از تعامل بخش دولتی با خود رضایت دارد، گفت: البته با توجه به عنوان امسال، انتظار بخش خصوصی از بخش دولتی و سازمان‌های مربوطه بیشتر خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول