اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بررسی مشکلات شهرداری منطقه 3 تبریز مطرح شد

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر جلب ‌رضایت مردم توسط ‌مدیران شهرداری

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: شورای شهر و شهرداری قائم به رای مردم است و اگر رضایت مردم جلب نشود مدیران شهری دیگر در مصدر کار نخواهند بود.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر جلب ‌رضایت مردم توسط ‌مدیران شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری منطقه 3 تبریز با بیان اینکه همه امکانات باید صرف رضایت‌مندی مردم شود، افزود: مردم کارنامه ما را می‌بینند و اگر نتوانیم مشکلات را حل کنیم دیگر مورد اعتماد مردم نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید با وسعت نظر به موضوعات نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: البته وسعت نظر نباید مجوزی برای تخلف باشد و همه کارها باید بر اساس نظم و قانون پیش برود.

بیگی با تاکید بر تلاش مدیران شهرداری در توسعه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: امکانات شهری باید در این مسیر به کار گرفته شود و در مواردی که به قانون نیاز است با به صحنه آوردن نمایندگان مجلس از آنها کمک بگیریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر در نظر گرفتن واقعیت‌ها در برنامه‌ریزی شهری گفت: همه باید قانون را رعایت کنند در عین حال باید خدمات به ساده‌ترین شکل در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: هنر مدیر این است که بخشنامه‌ها و ضوابط را در زمینه رونق زندگی مردم و به نفع آنان مدیریت کند و خود را گرفتار مرزهای دست و پاگیر اداری نکند.

بیگی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی از نقاط شهرداری منطقه سه تبریز افزود: باید کمک کنیم تا این منقطه از شهر تبریز از این وضعیت خارج شود و با تقویت سرمایه‌گذاری و رفع تمام موانع مردم به نوسازی و زیباسازی فضاهای نامناسب شهری ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در عمق برخی از محلات وجود دارد، گفت: ما امکانات کمی نداریم و مدیران شهرداری باید تلاش کنند این مشکلات به هر نحوی حل شود.

بیگی همچنین تاکید کرد: انگیزه کسب درآمد از محل تخلفات در شهرداری‌ها باید رفع شود و هم مردم و هم شهرداری‌ها به رعایت قوانین تشویق شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول