اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حماسه آفرینی، ویژگی تاریخی مردم آذربایجان شرقی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ده‌ها حادثه مهم تاریخی، به نقش مردم آذربایجان در روند تاریخ سازی اشاره کرد و این امر را بخشی از ویژگی های مردم استان دانست.

حماسه آفرینی، ویژگی تاریخی مردم آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی ظهر امروز در حاشیه دیدار با مردم تبریز در مسجد علی ابن ابیطالب تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، برگزاری با شکوه مرحله اول انتخابات در تمام نقاط استان را خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم حماسه‌ساز آذربایجان شرقی دانست.

وی با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات 12 اسفند سال گذشته، افزود: بی‌شک خوشبین‌ترین کارشناسان و تحلیلگران هم نمی‌توانستند حضوری چنین بی‌سابقه را از سوی مردم در این برهه حساس پیش‌بینی کنند.

بیگی تصریح کرد: حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با  شش  نماینده‌ای که راهی بهارستان می‌کند از حوزه‌های مهم انتخابیه در منطقه بوده و به همین دلیل روند انتخابات در آنها با حساسیت و دقت زیاد پیگیری می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:  در مرحله دوم انتخابات در این حوزه، 876 شعبه اخذ رای در تبریز، خسرو شهر، آذرشهر و اسکو آماده دریافت آرای مردم برای انتخاب سه نماینده باقی مانده این حوزه انتخابیه هستند.

بیگی در ادامه افزود: از این میان شهر تبریز با 664 شعبه، اسکو با 95 شعبه، آذرشهر با 81 شعبه و خسروشهر با 36 شعبه اخذ رای به ترتیب بیشترین صندوق‌های انتخاباتی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی درباره تعداد شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه گفت: در مجموع 841 شعبه ثابت شهری و روستایی و 35 شعبه سیار شهری و روستایی در انتظار دریافت آرای مردم شریف این حوزه انتخابیه هستند.

وی در تشریح این مورد گفت: تعداد شعب ثابت شهری در این حوزه انتخابیه 705 شعبه و تعداد شعب سیار شهری 21 شعبه  است و در روستاهای این حوزه انتخابیه 157 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار برای انتخابات آماده شده‌اند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول