اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بافت تأکید کرد

تشکیل کانون دانشجویان شاهد و ایثارگر

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بافت گفت: تشکیل کانون دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام‌نور ضروری است.

تشکیل کانون دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، معصومه سالاری در جمع دانشجویان فرزند شهید و ایثارگر شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام‌نور مشغول به تحصیل هستند، تصمیم گرفته شد که برای دانشجویان فرزند شهید و ایثارگر کلاس فوق‌برنامه گذاشته شود.

وی افزود: از ضروریاتی که در دیگر دانشگاه‌ها وجود دارد، اما در دانشگاه پیام‌نور دیده نمی‌شود، تشکیل کانون دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

سالاری گفت: وظیفه‌‌ این کانون‌ها پیگیری مسائل مربوط به خود دانشجویان از جمله تخفیف شهریه ،اردو‌ها و ... است که در این کانون‌ها صورت می‌گیرد.

‌وی خاطر‌نشان کرد: علاوه بر این کانون می‌تواند کارهای بسیاری از جمله گذاشتن وصیتنامه شهدا به صورت هر هفته و شرکت در فعالیت‌های دانشجویی انجام دهد.

سالاری اذعان داشت: این کانون از یک هیئت مؤسسان تشکیل می‌شود که پس از تشکیل و جا افتادن این کانون این هیئت منحل می‌شود و اعضای این کانون که پنج نفر اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل هستند، تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول