اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد

بکارگیری نرم‌افزار "کنترل پروژه‌های ساحلی و دریایی" در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در آینده تمام پروژه‌های ساحلی و دریایی تحت نرم‌افزار کنترل پروژه‌های ساحلی و دریایی، قرار گرفته و اجرا می‌شود.

بکارگیری نرم‌افزار "کنترل پروژه‌های ساحلی و دریایی" در هرمزگان

علی‌اکبر صفایی امروز در حاشیه برگزاری "دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت" که با حضور اساتید، پژوهشگران، صاحبنظران و محققانی از سراسر کشور در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر پردیس بندرعباس گشایش یافته است، با بیان اینکه اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان در کنفرانس مذکور حضوری فعال دارد اظهار داشت: در حاشیه  این کنفرانس کارشناسان معاونت مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با برپایی نمایشگاهی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در حوزه مدیریت مهندسی پروژه‌های عمرانی در بخش سازه‌های دریایی و بندری به معرض دید عموم گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: اهمیت و جایگاه مدیریت ساخت، مدیریت منابع، صنعتی‌سازی و فناوری‌های نو در صنعت ساخت و ساز، کارآمدی قوانین ساخت و ساز، موفقیت پروژه‌های عمرانی (زمان، کیفیت، هزینه) و صدور خدمات فنی و مهندسی از جمله محور‌ها در دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت است که مورد بحث کارشناسان مذکور نیز بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: معرفی نرم‌افزار کنترل پروژه‌های ساحلی و دریایی که از سال جاری به صورت پایلوت برای چند‌ پروژه‌ مهم و استراتژیک مورد استفاده قرار گرفت از جمله بخش‌های نمایشگاهی سازمان بنادر در کنار کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت است.

به گفته وی، مقرر شده است در سال آینده تمامی پروژه‌های حوزه معاونت مهندسی عمران بنادر و دریانوردی در قالب یک بسته مدیریت و کنترل ارائه شود.

این مسئول یادآور شد: اجرای این مهم نقش کلیدی و بسیار با اهمیتی در ارتقای کیفیت ساخت و اجرای دقیق زمان‌بندی و نظارت صحیح بر چرخه مالی پروژه‌ها به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است کارشناسان معاونت مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در نمایشگاه دایر شده توضیحاتی را در خصوص عملیات احداث و بهره‌برداری از سایت مخازن نفتی، نوسازی و بازسازی و بهره‌برداری از راه‌آهن داخلی مجتمع بندری شهید رجایی، احداث و بهره‌برداری از چندین بندر کوچک چند منظوره، آغاز عملیات اجرایی بندرگاه چند منظوره نخل ناخدا، آغاز عملیات اجرایی ترمینال مسافربری شهید حقانی و هم‌چنین اتمام فاز دوم پروژه ملی طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی را به بازدیدکنندگان ارائه کردند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول