اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان بهشهر:

جایگاه فرهنگ و هنر مازندران باید برجسته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: جایگاه فرهنگ و هنر مازندران باید برجسته باشد.

جایگاه فرهنگ و هنر مازندران باید برجسته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، آیت‌الله سید صابر جباری صبح امروز نشست شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران که این شهرستان که  با حضور مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آیت‌الله جباری نماینده مردم در مجلس خبرگان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی در عباس‌آباد بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: امور فرهنگی در جامعه باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد و بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های گسترده فرهنگی و هنری شکل گیرد.

وی کار دستگاه فرهنگی استان را بسیار تخصصی عنوان، و از آن به امری مهم یاد کرد و ابراز داشت: مجموعه فعالیت‌هایی که در دستگاه فرهنگی استان انجام می‌شود با روح انسان‌ها سر و کار داشته و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به توانمندی‌های فرهنگی و وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مفید فرهنگی و هنری در استان، گفت: باید برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری در جامعه به صورت مطلوب برنامه‌ریزی کرد تا در شأن مردم استان باشد.

وی با تاکید بر زوایای مختلف گردشگری در استان، توجه به این امر را ضروری خواند و گفت: جایگاه فرهنگ و هنر می‌تواند این استان را از هر لحاظ برجسته کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست عنوان کرد: موقعیت فرهنگ و ارشاد اسلامی متناسب با اهداف این مجموعه نیست، چرا که باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، توجه ویژه‌ای به این مجموعه و فعالیت‌های آن معطوف شود و این کار با برنامه‌ریزی های کلان کشوری قابل پیگیری است.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در عرصه فرهنگ و هنر در سال 1390، استقبال و بازخورد آن را قابل توجه ذکر کرد و گفت: برنامه‌هایی که در سال جدید نیز در دست اقدام داریم، قدمی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز بوم است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول