اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

فرهنگ و هنر اصفهان نیازمند مدیریت فرهنگی است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: برای مدیریت بر فرهنگ و هنر اصفهان فرد عملیاتی و اجرایی مورد نیاز نیست بلکه به فردی نیازمندیم که مدیر باشد و مدیریت فرهنگی ایجاد کند.

فرهنگ و هنر اصفهان نیازمند مدیریت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: مدیریت بر افرادی که در زمینه فرهنگ و هنر اصفهان تلاش می‌کنند باید در اولویت کاری مدیران فرهنگی باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه در شب شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: تقدیر این بود که جمعی از اهالی فرهنگ و هنر اصفهان در شب شهادت بانوی بزرگ اسلام در کنار یکدیگر به سوگ بنشینند.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود مقوله فرهنگ و هنر را بسیار با اهمیت دانست و بیان داشت: زمانی که از نزدیک با مردم جای جای استان اصفهان رو ‌به ‌رو می‌شوم، احساس می‌کنم ظرفیت بزرگ فرهنگی در کنار ما وجود دارد که در بسیاری از زمان‌ها ناشناخته باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه در اصفهان با اصحاب فرهنگ فراوانی رو به ‌رو هستیم و نیاز به پرورش افراد دیگری نداریم، ادامه داد: برای مدیریت بر فرهنگ و هنر اصفهان فرد عملیاتی و اجرایی مورد نیاز نیست بلکه به فردی نیازمندیم که مدیر باشد و مدیریت فرهنگی ایجاد کند.

ذاکراصفهانی در ادامه جنگ دنیای امروز را جنگ رسانه عنوان کرد و ادامه داد: امروز رسانه از اعتبار مهمی برخوردار شده است و اهمیت آن در سطح مناسبات جهانی حتی با دو سال پیش نیز قابل مقایسه نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در بخش فرهنگ و هنر نباید به پول و اعتبار توجه شود، گفت: در توزیع اعتبارات فرهنگی خودمان هیچ دخل و تصرفی نداشتیم و تصمیم خاصی نگرفتیم.

استاندار اصفهان در ادامه با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر بین هنرمندان و فرهیختگان خط‌کشی نکردیم، تأکید کرد: از زمانی که خط‌کشی‌ها را در مدیریت استان برداشتیم آهنگ توسعه و پیشرفت سرعت گرفت و افزایش 300 هزار نفری رأی‌دهندگان انتخابات سال گذشته مجلس در شهر اصفهان نسبت به دوره گذشته آن، شاهدی بر این مدعا است.

وی هم‌چنین هویت کشور ما را هویتی دینی برشمرد و فرهنگ ما را برگرفته از این هویت دینی دانست که در طول زمان در زندگی ایرانیان جاری و ساری شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول