اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خبر داد

اجرای طرح انس با ثقلین در دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه از اجرای طرح انس با ثقلین و نیز طرح جامع قرآن و حدیث در چند دانشگاه کشور خبر داد.

اجرای طرح انس با ثقلین در دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دفتر سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در قم که در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار شد اظهار کرد: شرایط کنونی، بهترین زمان برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فقهی و آموزشی مبتنی بر قرآن توسط حوزه‌های علمیه افزود: ترویج مباحث قرآنی در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده است.

مدیر اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تاسیس مرکز قرآن و عترت حوزه موجب گسترش فعالیت‌های قرآنی در میان طلاب شده است گفت: پیوند خوبی نیز میان حوزه علمیه و مراکز تصمیم گیری در این زمینه مانند شورای فرهنگ قرآنی کشور و کمیسیون تبلیغ و ترویج برقرار شده و تعاملات تنگاتنگی نیز در این زمینه وجود دارد.

وی از اجرای چند طرح قرآنی در تابستان سال جاری در دانشگاه‌های کشور خبر داد و عنوان داشت: طرح انس با ثقلین، طرح جامع قرآن و حدیث همراه با کارگاه‌های مهارتی چند روزه تجوید و قرائت قرآن در چند دانشگاه کشور برگزار می‌شود.

حسینی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها گفت: معاونت تهذیب حوزه علمیه نیز همکاری گسترده‌ای به منظور تاسیس سازمان فعالیت‌های قرآنی داشته و در ادامه نیز همکاری مراکز حوزوی می‌تواند راهگشا باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول