اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رودان

ماندگاری چهره‌ها محصول کار برای رضایت خداست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رودان، علت ماندگار شدن برخی از چهره‌ها و آثار را، "کار برای رضای خداوند و اعتقاد قلبی و عملی به ولایت‌فقیه" دانست.

ماندگاری چهره‌ها محصول کار برای رضایت خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام عیسی خالصی امشب در دیدار با جمعی از فرهنگیان، بازنشستگان فرهنگی و نیز خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست به تبیین جایگاه معلم در جامعه پرداخت.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز معلم، مسائل فرهنگی و عقیدتی را یکی از عرصه‌های مأموریتی قشر فرهنگیان دانست و افزود: شغل معلمی شغل بسیار شریف و دارای مسئولیتی بس خطیر است.

وی ادامه داد: معلمان و فرهنگیان که با قشر جوان جامعه در ارتباطند می‌توانند با بیان مسائل عقیدتی و آشنا‌سازی نسل جوان با تهدیدهای پیش رو و نیز جنگ نرم، نسل آینده کشور را نسبت به این تهدید واکسینه کنند.

خالصی اضافه کرد: معلمان و فرهنگیان باید نسبت به انتقال و ترویج افکار و اندیشه‌های علامه شهید استاد مرتضی مطهری تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از حاضران که چرا معلمی شغل انبیاست و چرا بعضی از آثار و نام‌ها برای همیشه پایدار است؟، گفت: بر طبق آیه دو سوره جمعه، همه انبیاء و اولیای خداوند، سه وظیفه را برعهده داشتند که برابر است با "بیان و تلاوت قرآن کریم، آموختن طریقه بندگی و عبادت خدا و تصفیه نفس از رذایل اخلاقی" که اینها همه نشانه آموختن و تعلیم و تربیت است.

وی هم‌چنین "علت ماندگار شدن برخی از چهره‌ها و آثار" را، کار برای رضای خداوند و اعتقاد قلبی و عملی به ولایت‌فقیه دانست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه رودان در این روز هم‌چنین با حضور در منازل خانواده شهدای فرهنگی، با اهدای هدایا و لوح سپاسی از این خانواده‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول