اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز نجوم ادیب اصفهان:

روز جهانی نجوم با حضور گسترده مردمی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز نجوم ادیب اصفهان گفت: این مرکز به مناسبت روز جهانی نجوم برنامه‌های گسترده‌ای را با حضور حداکثری علاقه‌مندان مسائل نجومی برپا می‌کند.

روز جهانی نجوم با حضور گسترده مردمی برگزار می‌شود

حسین مزروعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های روز جهانی نجوم در روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ جاری از ساعت 19 تا 22 در مرکز نجوم ادیب اصفهان برگزار می‌شود.

وی پخش فیلم سفر کیهانی، رصد آسمان از رصد‌خانه مرکز نجوم و مسابقات خانوادگی نجوم را از برنامه‌ای خاص مرکز نجوم ادیب اصفهان در این روز بین‌المللی برشمرد.

رئیس مرکز نجوم ادیب اصفهان با توجه به اینکه روز جهانی نجوم در دو روز مختلف برگزار می‌شود، بیان داشت: در روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه نیز مرکز نجوم ادیب اصفهان در سه نقطه شهری باغ غدیر، پارک لاله و خانه کودک (جنب سی ‌و سه‌ پل) به میان مردم رفته و برنامه‌های روز جهانی نجوم را برگزار می‌کند.

وی تأکید کرد: مرکز نجوم ادیب اصفهان به مناسبت روز جهانی نجوم ویژه برنامه‌هایی را با محوریت بازی‌های نجومی، مسابقات کتبی همراه با جوایزی آسمانی و حضور شخصیت‌های بزرگ نجومی از جمله آلبرت انیشتین و خواجه نصیر‌الدین طوس برای پاسخ‌گو بودن به سؤالات نجومی مرم برگزار می‌کند.

به گزارش فارس، از زمان تغییر مدیریت مرکز نجوم ادیب اصفهان شور و نشاط زیبایی در بین علاقه‌مندان نجومی به وجود آمده است که امید می‌رود این انگیزه هم‌چنان ادامه پیدا کند.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم روز جهانی نجوم و برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌‌توانند به آدرس خیابان سعادت‌آباد، جنب ورزشگاه امین مراجعه و یا با شماره تلفن‌ 6683535 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول