اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

رویکرد کنونی دشمنان اشاعه فرهنگ غربی در جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان رویکرد کنونی دشمنان را اشاعه فرهنگ مبتذل غربی در جامعه اسلامی عنوان کرد و بر حفظ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد.

رویکرد کنونی دشمنان اشاعه فرهنگ غربی در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علی‌خانی ظهر امروز در همایش توجیهی خواهران بسیجی استان که در حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: حجاب و عفاف به عنوان مهم‌ترین عنصر کرامات انسانی زمانی ارزش دارد که بیشترین تاثیرگذاری و بازخورد را در جامعه داشته باشد.

وی افزود: امروزه دشمنان اسلام و قرآن با ترویج بی‌حجابی به وسیله سایت‌های مختلف اینترنتی و ماهواره‌ای می‌خواهند دین الهی اسلام را خدشه‌دار کنند چراکه بسیاری از مفاسد اجتماعی نشأت گرفته از روند بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: امروزه زنان و بانوان کشورمان با حضور پررنگ خود در عرصه‌های فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی، دینی، سیاسی، درمانی و سازندگی در داخل و خارج از کشور افتخارات بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

علی‌خانی افزود: یکی از فتنه‌های صهیونیسم جهانی و کشورهای غربی از میان برداشتن حجاب و عفاف و اشاعه فرهنگ مبتذل غرب است که باید با هوشیاری و آگاه‌سازی خانواده‌ها با این توطئه‌ها در جامعه مبارزه کرد.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن و روایات بزرگان دینی درباره فلسفه حجاب در دین مبین اسلام، اضافه کرد: حجاب یکی از شاخصه‌های مهم در حفظ امنیت زنان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ایجاد تقوی در میان خانواده‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر برگزاری باشکوه جشن میلاد کوثر در سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمةالزهرا (س) در 23 اردیبهشت ماه جاری تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای این برنامه برگزار شود که تاثیرات واقعی خود را داشته باشد.

علی‌خانی با اشاره به اینکه طرح صالحین باید به شکل واقعی و ریشه‌ای در سطح استان اجرا شود، افزود: کیفی‌سازی برنامه‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج باید بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه به ترفند و توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام می‌خواهند با هجمه‌های فرهنگی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را از ملت بگیرند که مقابله با آن نیازمند افزایش بصیرت و روشنگری در جامعه است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول