اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان:

تدابیر رهبری دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کوهبنان گفت: رهبری‌های پیامبر‌گونه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب در تمام‌ حوادث و جریان‌ها دشمن را وادار به عقب‌نشینی و شکست کرده است.

تدابیر رهبری دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه ‌و هفته معلم ظهر امروز از دو خانواده شهید فرهنگی و یک خانواده شهید طلبه دیدار به عمل آمد. 

حجت‌الاسلام موسی خالصی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوهبنان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و حوزوی اظهار داشت: اگر صبر و استقامت خانواده‌های ‌معزز شهدا‌، جانبازان و اسرا نبود، امروز ما به این توسعه و پیشرفت نمی‌رسیدیم.

وی افزود: لذا اگر امروز ‌ما عزتی در دنیا داریم و سرافراز هستیم و آزادانه و شجاعانه‌ می‌توانیم ‌از حقوق خود دفاع کنیم‌ به برکت خون شهدای گرانقدر‌ و رهبری‌های پیامبر‌گونه و خردمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است که در تمام‌ حوادث و جریان‌ها دشمن را وادار به عقب‌نشینی و شکست کرده است.

خالصی در این دیدار از مسئولان شهرستان خواست با توجه به تأکیدات و توصیه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت می‌دانستند، بیشتر به مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا رسیدگی کنند و نگذارند که خدای نکرده ‌این بزرگواران به دست فراموشی سپرده شوند.

حجت‌الاسلام حسن عرفان استاد حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با استناد به آیات و روایات به مسئله شهید و شهادت در اسلام اشاره و از قساوت قلب و سفاکی رژیم بعثی مطالبی را بیان کرد.

وی اظهار داشت: نه تنها در این جنگ جوانان میهن اسلامی را به خاک و خون کشیدند، بلکه آثار جبران‌ناپذیر این جنگ دامنگیر خودشان هم شد.

وی افزود: موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ است که در طول هشت سال ‌دفاع مقدس جوانان غیور ایرانی با توکل به خداوند و لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب‌ حتی یک وجب از خاک میهن عزیز ایران‌ را به دست بیگانگان نسپردند.

به گزارش فارس، همچنین مسئولان شهرستان کوهبنان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه به روح شهدا و امام شهدا یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و بار دیگر با تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام و شهیدان بر حمایت بی‌چون و چرای خود از مقام معظم رهبری تأکید کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول