اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

سرمایه‌گذاری‌های تجاری در اردبیل اشباع شده است

خبرگزاری فارس: عضو بانوی شورای شهر اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری‌های تجاری و احداث مجتمع‌ها در این قالب از سوی سرمایه‌گذاران در شهر اردبیل اشباع شده و به نظر می‌رسد باید سرمایه‌گذاری‌ها را به سمت دیگر تغییر داد.

سرمایه‌گذاری‌های تجاری در اردبیل اشباع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزه تراز پیش از ظهر امروز در همایش شوراهای اردبیل اظهار داشت: هر چند در شهر اردبیل حجم سرمایه‌گذاری‌ها زیاد نیست اما می‌توان با مدیریت درست سرمایه‌گذاری‌های موجود را نیز به شکلی هدایت کرد تا بخشی از مشکلات و معضلات شهری در سایه این سرمایه‌گذاری‌ها برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ضعفی نیز در این حوزه وجود دارد تنها به شورا و شهرداری بر نمی‌گردد بلکه برخی تنگ‌نظر‌ی‌ها در این زمینه غوغا می‌کند به طوری که تاکنون در چند مورد شورای شهر پروژه‌های مشارکتی را مصوب کرده اما از سوی دستگاه‌های دیگر برای فعالیت‌های آنها مانع تراشی شده است.

عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا با بیان اینکه باید خط‌کش حضور سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان را با ارتفاع بیشتری در نظر گرفت و برای آنها فضای کار مناسب را مهیا کرد، گفت: ما در حال حاضر در شهر اردبیل نیازی به سرمایه‌گذاری‌های تجاری و احداث مجتمع‌های مرتبط با این حوزه نداریم چرا که همچنان مجتمع‌هایی نظیر شوراسنتر، بازار طلا‌فروشان و مجموعه‌های دیگر با مشکل بی‌رغبتی مردم و خریداران در فعال کردن مجموعه‌های خود روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تراز در ادامه سخنان خود نقاط برجسته کار و فعالیت شورا را در پیشبرد اهداف سازندگی کشور در سایه همفکری و همسویی واقعی را یادآور شد و بیان داشت: هر چند بین عملکرد انجام شده با عملکرد مورد خواست و مطالبه مردم فاصله وجود دارد اما حرکت به این سمت و بهبود شرایط خود بهترین راهکار و حرکت مثبت است.

وی گفت:‌ اگر شهرداری  بتواند همسو با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصول مختلف سال خدمات خود را هدف‌گذاری درست بکند و از نیروی انسانی و ابزار کار مناسب بهره بگیرد هم در تسهیل کار مردم گشایشی حاصل شده و هم نظارت‌ها و هماهنگی‌ها بهبود می‌یابد.

عضو شورای شهر اردبیل احداث پارک‌های محلی و بهبود پارک‌های شلوغ و پر‌جمعیت شهر را از مطالبات حقیقی مردم و اقدامات موثر شهرداری توصیف کرد و افزود: به دلیل اینکه شهر اردبیل از مناطق سردسیر است و چهار ماهی آب و هوا در این استان مساعد است به نظر می‌رسد برای ایجاد فضای تفریح و نشاط مردم احداث مجتمع‌های تفریحی ـ توریستی سرپوشیده بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

تراز ابراز داشت: آرزوی شورای سوم اجرای سالن سرپوشیده منطقه تفریحی ـ توریستی شورابیل است که مشارکت‌کننده‌ای نیز دراین زمینه وجود دارد اما به دلایل نامعلومی کار نصفه و نیمه رها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ برای برقراری تفریحات سالم قشر بانوان با همکاری سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری حرکت‌های مثبتی آغاز شده است تا در کنار پارک بانوان برخی مکان‌ها و فضاهای تفریحی ـ توریستی نیز با حفظ  مقررات امنیتی و اخلاقی فراهم شود تا خانواده‌ها و بانوان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول