اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه امسال

سنندج میزبان کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو خواهد بود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی کرجو شهیده زن شاخص کشور هفتم آذر ماه امسال در سنندج برگزار می‌شود.

سنندج میزبان کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ناهید منصوری ظهر امروز در همایش توجیهی خواهران بسیجی استان که در حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره به منظور گرامیداشت زن شهیده شاخص کشور و گرامیداشت 540 زن شهیده استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اولویت برنامه‌های امسال بسیج جامعه زنان استان بیان کرد: ترویج الگوهای ایثار و شهادت به ویژه شهدای زن از جمله شهید مریم فرهانیان و شهیده نسرین افضل و ناهید فاتحی کرجو و بهره‌گیری از سیره و منش این زنان شهیده است.

مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه از رشد صد درصدی برنامه‌های کاری بسیج جامعه زنان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های بسیج خواهران استان در هشت برنامه معاونت فرهنگی و 52 برنامه معاونت موضوعی برگزار شده است.

منصوری به برنامه‌ها و سیاست‌های کاری بسیج جامعه زنان استان در سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین و گفتمان سازی، ایجاد مهدهای قرآن در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گسترش امر پژوهش، تقویت و تعامل با اقشار مختلف، گسترش روزافزون تفکر بسیجی، خلاقیت، نوآوری و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی از بسیج به عنوان بزرگ‌ترین تشکل مردمی در سراسر جهان نام برد و خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و تشکیل بسیج خواهران حضور فعال و موثر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف به صورت هدفمند دیده می‌شود.

مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه بسیج خواهران نخستین و گسترده‌ترین تشکل زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این تشکل گسترده در مراحل و صحنه‌های مختلف وظایف خطیری را بر عهده گرفته و به خوبی انجام وظیفه کرده است.

منصوری در پایان به حضور گسترده زنان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های زنان بسیجی در زمان هشت سال دفاع مقدس دوشا دوش مردان در راستای دفاع از کشور نشان از شجاعت و بصیرت بسیار بالای آنان دارد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول