اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد

لزوم راه‌اندازی صنایع مادر در همدان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با توجه به نیازها و مطالبات مردم راه‌اندازی واحدها و صنایع مادر در استان ضروری است.

لزوم راه‌اندازی صنایع مادر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل کریمی ظهر امروز دوشنبه در جشن روز جهانی کارگر ضمن تبریک این روز به جامعه کارگری اظهار داشت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با توجه بیش از پیش به حوزه کار، نیروی انسانی و کارآمدی کارگران نمود پیدا می‌کند و یقیناً افزایش تولیدات داخلی موجب تقویت توانمندی‌های اقتصادی می‌شود.

وی افزود: اگر جامعه 70 میلیونی ایران تولید، کار و ارزش افزوده خود را در بخش‌های مختلف اقتصادی افزایش دهد یقیناً بیشتر نیازهای جامعه کارگری برطرف خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز کرد: به هیچ وجه اجازه نداریم به حوزه کارگری نگاه ترحمی داشته باشیم چرا که شکوفایی، عزت و حیات جامعه از فعالیت کارگران در بین همه اقشار ساری و جاری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار، پیمانکار و کارگر به یک اندازه در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش دارند، اضافه کرد: دولت با تشکیل کمیسیون کارگری به دنبال رفع مشکلات اقتصادی در واحدهای تولیدی مختلف است و وزارت کشور نیز در ارتباط با رفع معضلات واحدهای تولیدی گام‌های متعددی را بر می‌دارد.

فامیل‌کریمی با اشاره به وضعیت کارخانه سامیکوصنعت گفت: در سال جاری به همت مدیران استانی 90 درصد از مشکلات این مجموعه برطرف شد و در سال جاری نیز شاهد فعالیت بیش از پیش سامیکوصنعت خواهیم بود.

وی تعطیلی برخی از کارخانه‌ها را به ضرر استان دانست و تصریح کرد: نگاه مدیریت استان، کمیسیون کارگری و فعالان اقتصادی استان نگاه حمایتی است و اگر هم در مواردی قادر به رفع مشکل نیستیم بضاعت همین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های بالای استان تحولات جدیدی باید در حوزه صنایع کارگاهی و واحدهای تولیدی ایجاد شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر تقویت خروجی و کارآمدی واحدهای متوسط تولیدی و صنایع کارگاهی راه‌اندازی واحدها و صنایع مادر در استان ضروری است چرا که این موضوع یکی از مطالبات جدی مردم تلقی می‌شود.

فامیل‌کریمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار از سیاست‌های مهم استان در سال جاری است لذا جهت دادن تولیدات به سمت بسته‌های حمایتی می‌تواند این مهم را هرچه زودتر عملیاتی کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول