به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاعرسانی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدانپناه اظهار داشت: دستگاه نظارتی در راستای انجام وظایف قانونی، تحقق بازرسیهای برنامهای سال 91 و افزایش میزان رضایتمندی مردم، بررسی کیفیت ارائه خدمات به بیماران در اورژانس بیمارستانها را در اولویت برنامهها و در دستور کار خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: کارشناسان و بازرسان گروه فرهنگی و اجتماعی اداره کل بازرسی مأموریت دارند تا با حضور در بیمارستانهای استان قزوین عملکرد واحدهای اورژانس را حول محورهای قید شده مورد بررسی قرار دهند.
بازرس کل استان قزوین در ادامه با اشاره به محورهای مورد توجه هیئت مستقر خاطرنشان کرد: نحوه پذیرش و درمان مصدومان حوادث و سایر بیماران در اورژانس، نحوه حضور پزشکان و پرستاران، وضعیت بهداشتی درمانی و بررسی امکانات، تجهیزات و داروهای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مصدومان و بیماران از مهمترین موضوعات مورد توجه بازرسان است.
وی تصریح کرد: چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص اقدامات و عملکرد واحد اورژانس بیمارستانهای استان قزوین شکایت و یا اعلاماتی دارند، میتوانند تا سوم خرداد ماه موارد را به صورت حضوری، مکاتبه و یا تماس با شماره تلفن گویای ستاد خبری اداره کل بازرسی مرکز استان 136، شهرستانها :3350022 – 0281 منعکس کنند.
یزدانپناه همچنین یادآور شد: در همین زمینه سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazrasi.ir نیز آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان میباشد.
انتهای پیام/و30/پ3003