اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

2 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در گلستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از وجود 2 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در استان خبر داد و گفت: با همکاری بانک‌ها و تامین اعتبار مورد نیاز می‎توان رتبه صنعتی استان را تغییر داد.

2 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در گلستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه کارگروه اشتغال استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 300 هکتار زمین صنعتی قابل واگذاری به سرمایه‎گذار داریم که با حداکثر تخفیفات به آنها تعلق می‎گیرد.

وی تصریح کرد: اگر سرمایه‎گذاری اشتغال بالا، برند معتبر، تولید مناسب و از سرعت کار خوبی برخوردار باشد حتی حاضر هستیم تخفیفات بیشتری از حد معمول قائل شده و در جاهایی نیز تا یک‎سوم قیمت مصوب برای جذب سرمایه‎گذار قیمت زمین را کاهش دهیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان عنوان کرد: مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استانداری این آمادگی را دارد تا موضوع را شخصا مورد پیگیری قرار داده تا برای سرمایه‎گذاری مشکلی در سطح استان نداشته باشیم.

غلامی بیان داشت: در حال حاضر بندر خواجه‌نفس، توسعه سایت گمیشان و جزیره آشوراده از طرح‎های اولویت‎دار استان است که به طور ویژه پیگیری می‎شود.

وی در خصوص طرح‎های مهر ماندگار خاطر نشان کرد: در استان گلستان 22 طرح مهر ماندگار وجود دارد که از سوی معاون عمرانی استاندار جلسات ویژه‎ای در این راستا گذاشته می‎شود و از طریق ریاست جمهوری نیز این طرح‎ها رصد می‎شوند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان تاکید کرد: در بخش سرمایه‎گذاری به دنبال احیای ظرفیت‎های سرمایه‎گذاری در استان هستیم تا مشکلات فراروی اشتغال را مرتفع کنیم.

غلامی اذعان داشت: در بخش کشاورزی حدود 47 هزار شغل می‎توان ایجاد کرد و در بخش زیرساخت‎ها نیز موضوع شهرک‎های صنعتی در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول