اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان خبر داد

اجرای طرح آموزش مربیان پارک‌ها در گیلان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان از اجرای طرح آموزش مربیان ویژه پارک‌ها در استان خبر داد.

اجرای طرح آموزش مربیان پارک‌ها در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، زلیخا مهران پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت ورزش‌های همگانی گیلان آموزش مربیان ویژه پارک‌ها را یکی از برنامه‌های مهم این هیئت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 10 مربی رسمی پارک‌ها در استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: مربیانی نیز بدون گواهی ورزشی هستند که زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی استان فعالیت می‌کنند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان، از اجرای آموزش مربیان ویژه پارک‌ها در خرداد امسال خبر داد و افزود: به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت مربیان ورزش‌های همگانی پارک‌ها، این دوره آموزشی از طرف فدراسیون و با هماهنگی هیئت ورزش‌های همگانی گیلان برای مربیانی که قصد فعالیت در این رشته را دارند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ورزش همگانی بانوان به مناسبت گرامیداشت روز معلم بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، مربیان ورزش‌های همگانی صبحگاهی پارک‌های گیلان تجلیل شدند.

مهران افزود: این مربیان به صورت رایگان و داوطلبانه در ورزش‌های صبحگاهی بانوان حضور می‌یابند و آنها را در این فعالیت‌ها هدایت می‌کنند.

وی، نقش ورزش در سلامتی مادران و فرزندان و نیز افراد جامعه را تاثیرگذار دانست و اذعان کرد: زمانی که مادران با انجام حرکات ورزشی با نشاط می‌شوند تحمل برخی مشکلات زندگی نیز راحت‌تر می‌شود.

این مسئول، ورزش را یکی از فاکتورهای سلامتی افراد جامعه دانست و بر ضرورت توجه بیشتر نسبت به ورزش‌های همگانی تاکید کرد.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول