اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرداد ماه انجام می‌شود

راه‌اندازی یک باند از کنارگذر شمالی بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در رابطه با کنارگذر شمالی بجنورد گفت: بر اساس برنامه قرار است تا یک باند از این کنارگذر خرداد ماه امسال راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی یک باند از کنارگذر شمالی بجنورد

عطا الله قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اشاره به پرداخت تمام مطالبات پیمانکار این پروژه اظهار داشت:‌  اگر یک باند از چهار خطه کنارگذر شمالی بجنورد زیر عبور برود، شرایط برای تکمیل کامل این پروژه در آینده نزدیک فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه کنارگذر فاروج را هم از نزدیک مورد بازدید قرار دادیم،‌ تصریح کرد:‌ این پروژه به صورت نیمه‌کاره بوده که برای تکمیل آن پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد.

قادری اضافه کرد: طبق مذاکرات انجام شده با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شده تا پروژه کنارگذر فاروج مجددا به مناقصه رفته و پیمانکار جدید مشخص شود.

دو قطعه از بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان امسال آماده می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی همچنین به بازدیدهای انجام شده با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و استان از روند اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه قرار است تا یک قطعه از این باند تا آبان امسال و یک قطعه نیز تا پایان دی ماه امسال تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی طول این دو قطعه پروژه راه‌سازی را افزون بر 50 کیلومتر عنوان کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی نیز برای تأمین اعتبار این پروژه اهتمام دارد.

به گفته قادری،‌ از پیمانکار این پروژه نیز خواسته شده است تا برای اجرای این پروژه راه‌سازی که در طرح مهر ماندگار قرار گرفته است، به صورت سه شیفت فعالیت کنند.

اتمام پروژه‌های زیرساختی اولویت نخستین مدیرکل راه و شهرسازی استان

وی در ادامه اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان را اتمام پروژه‌های زیرساختی اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی تصریح کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم در استان از جمله بزرگراه‌ها تأثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت خراسان‌شمالی در ابعاد مختلف خواهد داشت.

وی اجرای پروژه‌های راه‌سازی روستایی برای ارتقای شاخص‌های راه در استان را از دیگر رویکردهای این اداره‌کل عنوان کرد.

توجه به پروژه‌های مسکن مهر در خراسان‌شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی توجه به طرح‌های مسکن مهر و اتمام این پروژه با هدف خانه‌دار شدن بیشتر مردم این استان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه مسکن و شهرسازی عنوان کرد.

وی افزود: البته در کنار اجرای طرح‌های مسکن مهر به مسئله کیفیت نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد.

قادری تعامل با نظام مهندسی، تشکل‌های دولتی و خصوصی راه و شهرسازی را از دیگر رویکردهای این اداره کل در خراسان‌شمالی برشمرد و گفت:‌ همه بخش‌ها برای روان‌شدن امور در حوزه راه و شهرسازی باید مشارکت و تلاش کنند.

به گزارش فارس، قادری به عنوان نخستین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی معرفی شد.

وی پیش از این مدیرکل راه و ترابری استان کردستان بوده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول