اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

تایید امام از آثار شهید مطهری نشان‌دهنده طهارت روح اوست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: تایید تمام آثار شهید مطهری از سوی امام نشان از طهارت روح و قدرت ایمان شهید مطهری است.

تایید امام از آثار شهید مطهری نشان‌دهنده طهارت روح اوست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی در سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، در جمع بسیجیان این ناحیه سپاه گرگان اظهار داشت: طهارت روح و قدرت ایمان، سخت‎کوشی تلاش و کسب علم و معرفت و بصیرت دینی از خصوصیات بارز علامه شهید بزرگوار مرتضی آیت‎الله مطهری بود.

وی از اینکه انسان‎ها مرکب از جسم و روح برخوردار هستند هر دو را دارای نیازمندی‎هایی دانست و بیان داشت: جسم توانایی دفع غذاهای مسموم را دارد ولی روح قدرت دفع و به دست آوردن سلامتی را ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان داشت: انسان‎ها علم و باور دینی دارند و طهارت روح و ایمان لازم را ندارند.

غلامی عظمت انسان را به قدرت ایمان و روح آن دانست و نگه داشتن طهارت روح و قدرت ایمان انسان را مدیون اسلام و درمان دردها برشمرد.

این مسئول گفت: تایید تمام آثار شهید مطهری از سوی امام نشان از طهارت روح و قدرت ایمان شهید مطهری است و وی کار عقیدتی سیاسی در سپاه را یک کار درمانی می‎دانست نه تسکینی.

حجت‎الاسلام محمود ابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان نیز گزارشی از عملکرد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ارائه کرد و گفت: وظیفه ذاتی نمایندگی از سوی فرماندهی معظم کل قوا ابلاغ شد ارتقای سطح بینش عقیدتی، سیاسی و بصیرت‎افزایی است معظم‌له دشمن‎شناسی، دوست‎شناسی، جریان‎شناسی، سطح ارتقای امور اخلاقی و دینی و معنوی در بخش معرفت دینی از وظایف ذاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول