اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌های آینده صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجوی بهداشت حرفه‌ای و طب کار در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در سال‌های آینده اقدام به پذیرش دانشجوی Ph.D بهداشت حرفه‌ای خواهیم کرد و در رشته‌های دستیاری طب کار و Ph.D ارگونومی پذیرش دانشجو داریم.

پذیرش دانشجوی بهداشت حرفه‌ای و طب کار در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدهادی ایمانیه در همایش روز جهانی بهداشت حرفه‌ای که در سالن سینا و صدرای این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته دنیا و هر جا که پیشرفتی حاصل شده این پیشرفت و توسعه حاصل فعالیت، همت و کار بوده است.

وی افزود: رسالت دانشگاه علوم پزشکی، گروه بهداشت حرفه‌ای، طب کار و سایر رشته‌های وابسته حفظ ایمنی و سلامت کارکنان، کارگران و تمام کسانی است که در عرصه تولید و توسعه کشور فعالیت می‌‌کنند.

ایمانیه بیان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حمایت و ایجاد شرایط ایمن برای کارکنان و کارگران کشور به عنوان سرمایه‌های عظیم انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از اقداماتی که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال پیگیری آن است بحث توسعه آموزش تکمیلی رشته بهداشت حرفه‌ای در دانشکده بهداشت و تغذیه است.

وی گفت: با تلاش مسئولان دانشکده بهداشت و تغذیه امیدواریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌های آینده اقدام به پذیرش دانشجوی Ph.D بهداشت حرفه‌ای کنیم و همچنین با پیگیری‌های انجام شده بتوانیم در رشته‌های دستیاری طب کار و Ph.D ارگونومی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به نیاز جامعه به امر پژوهش در بهداشت حرفه‌ای بیان داشت: برای اینکه جامعه فعال، پویا، بانشاط و شکوفا باشد باید به امر پژوهش در آن جامعه توجه شود و انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه بهداشت حرفه‌ای و طب کار و یافتن راه‌حل‌های مشکلات استان فارس یک نیاز ضروری است و باید به طور جدی به آن توجه شود.

ایمانیه با اشاره به وظایف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ایجاد شرایط ایمن و سالم نگه‌داشتن کارمندان، کارگران و نیروهای فعال جامعه گفت: برای تأمین سلامت این گروه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تعامل و هماهنگی با بخش‌های خصوصی غربالگری کارکنان و کارگران عرصه خدمات و تولید جامعه و تشکیل پرونده سلامت کارگران را به طور مرتب و مستمر مورد توجه قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول