اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) راز و جرگلان:

وضعیت نامطلوب بهداشت جرگلان نیازمند راه‌حل اساسی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) راز و جرگلان با اشاره به وضعیت نامطلوب بهداشت در منطقه راز و جرگلان، گفت: این مسائل باید ریشه‌یابی شده و راه حل اساسی در بحث فرهنگی و تأمین اعتبارات از سوی ارگان‌های ذیربط صورت گیرد.

وضعیت نامطلوب بهداشت جرگلان نیازمند راه‌حل اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، موسی‌الرضا نورانی اظهار داشت: دوره‌های آموزش بهداشت با توجه به وضعیت بهداشتی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزش بهداشت با هدف بالا بردن سطح آگاهی بهداشتی خانواده‌های زیرپوشش برگزار می‌شود، افزود: بهداشت زنان، تنظیم خانواده، توصیه‌های بهداشتی به دانش آموزان از جمله آموزش‌های این دوره‌ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) راز و جرگلان با بیان اینکه سال گذشته 198 نفر از مددجویان این شهرستان‌ از دوره‌های آموزش بهداشت بهره‌مند شدند،‌ تصریح کرد: برای برگزاری دوره‌های یاد شده اعتباری بالغ بر شش میلیون ریال هزینه شد.

وی اظهار داشت: گروه هدف این کلاس‌های آموزشی همسران جوان و دانش‌آموزان مددجو دوره متوسطه پایه چهارم و سوم متوسطه منطقه راز و جرگلان است.

نورانی با اشاره به اینکه وضعیت بهداشت منطقه جرگلان نامطلوب است، گفت: این مسائل باید ریشه‌یابی شده و راه حل اساسی در بحث فرهنگی و تأمین اعتبارات از سوی ارگان‌های ذیربط صورت گیرد تا بتوان خدمات بیشتر و بهتری را به خانواده‌های نیازمند و مستضعف این منطقه ارائه کرد.

وی در رابطه با تأثیر دوره‌های آموزش بهداشت نیز اظهار داشت: با ارائه مشاوره پزشکی و فرهنگی می‌توان از لحاظ بهداشتی و فرهنگی در ارتقاء سطح بهداشتی خانواده‌های مددجو تأثیر مثبتی گذاشت.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول