اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد

تصویب 9 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های کشاورزی خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلیل‌آباد از تصویب بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های کشاورزی و دامداری شهرستان خلیل‌آباد خبر داد.

تصویب 9 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های کشاورزی خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده عصر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: با بررسی طرح‌های کشاورزی ایجادی و توسعه‌ای، دو طرح تولیدی قارچ و ساخت یک واحد گاوداری 50 رأسی شیری توسط یک تعاونی با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال و ساخت 72 واحد بارگاه باغ انگوری با 3 میلیارد و 600 میلیون ریال در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد موافقت شد.

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد گفت: افراد معرفی شده 20 روزه باید وام خود را از بانک کشاورزی پی‌گیری و دریافت کنند.

فرماندار خلیل‌آباد نظارت را توسط متولیان و اعضای کارگروه مورد تأکید قرار داد.

مرادزاده با بیان اینکه امسال حدود 60 میلیارد ریال اعتبارات اختصاص داده شده به بحث کشاورزی و دامداری در شهرستان است، افزود: نگاه ما در کارگروه به طرح‌هایی است که سریع‌تر به بازدهی برسد و بتواند ایجاد اشتغال داشته باشد.

براساس سیاست‌های دولت امسال 66 هزار میلیارد ریال به استان‌های سراسر کشور اعتبار اختصاص یافته است که در زمینه‌های طرح‌های کوچک کشاورزی، توسعه و اصلاح باغ، تکمیل مجتمع‌های نیمه‌تمام که شامل اجرای طرح‌های شیلات، تولیدات گیاهی، آب و خاک و صنایع، واردات دامی، اصلاح و نوسازی باغ‌ها و تولید نهال گواهی شده و تأمین و انتقال آب برای توسعه کشاورزی هزینه می‌شود.

در اجرای این طرح‌ها نرخ سود تسهیلات اعطایی هفت درصد است که از زمان اجرا و تنفس باز پرداخت این اعتبارات هشت ساله خواهد بود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول