اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد

توهین به کتاب آسمانی قرآن، توهین به تمام ادیان بشری است

خبرگزاری فارس: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن قرآن‌سوزی یک کشیش آمریکایی، توهین به کتاب آسمانی قرآن را توهین به تمام ادیان بشری برشمرد.

توهین به کتاب آسمانی قرآن، توهین به تمام ادیان بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در پی استمرار توطئه‌های کفر جهانی علیه دنیای اسلام و قرآن‌سوزی یک کشیش آمریکایی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با صدور اطلاعیه‌ای، جسارت‌ها و اهانت‌های مکرر نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم را که قطعاً با پشتیبانی و تحریک سردمداران آمریکایی و صهیونیستی صورت گرفته است، را شدیداً محکوم کرد. دراین بیانیه آمده است: موج جدید مقابله سردمداران نظام سلطه غرب با اسلام که از سال 2011 و با جنجال‌آفرینی کشیش هتاک آمریکایی و سوزاندن قرآن کریم آغاز شده و با اهانت نظامیان آمریکایی در افغانستان به این کلام الهی وارد فاز جدیدی شده بود، اینک با اهانت دوباره یک کشیش آمریکایی نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم، بار دیگر وارد مرحله تازه‌ای شده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه هراس کفر جهانی از موج بیداری اسلامی که اخیراً در کشورهای اسلامی و با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته، باعث شده است تا گمان کند که می‌تواند با حربه‌های کور و سخیف و نخ‌نمایی همچون آتش زدن قرآن کریم، چهره اسلام را در جهان مخدوش کرده و از این طریق سدی در برابر قلب‌ها و جان‌های شیفته‌ای که تشنه حاکمیت اسلام و ارزش‌های بزرگ آن در جهان هستند ایجاد کند، آمده است: غافل از اینکه طبق سنت اصیل الهی، نور خدا همواره در تلألؤ و درخشش خواهد بود.

در ادامه بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان آمده است: این اقدام شوم و شیطانی، یک بار دیگر این واقعیت را به اثبات رساند که کفر جهانی هیچ شناختی از قدرت معنوی اسلام و کتاب آسمانی‌اش ندارد وگرنه هرگز به چنین حربه‌ کودکانه و رذیلانه‌ای دست نمی‌یازید.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بی‌تردید توهین به کتاب آسمانی قرآن، توهین به تمام ادیان بشری است و قرآن‌سوزی کفر جهانی نشانه‌ ناامیدی او از غلبه بر بیداری اسلامی منطقه است.

در ادامه بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان آمده است: با اینکه دولتمردان آمریکایی عادت کرده‌اند که همیشه پس از مشاهده طوفان خشم جهان اسلام، با عذرخواهی تصنعی از مسلمانان، بر اقدام بزدلانه خود سرپوش بگذارند، اما امت اسلام با بیداری بی‌نظیر خود، مانند همیشه به آنان اجازه نخواهند داد که از توطئه‌های خود بهره‌ای ببرند.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان این بیانیه از همه اندیشمندان و امت واحده اسلامی خواسته است، تا با هوشیاری و حضوری مداوم و آگاهانه در صحنه، سد راه اینگونه تهاجمات برنامه‌ریزی شده باشند.

همچنین اداره‌کل بار دیگر همچون گذشته، بر لزوم عکس‌العمل هوشیارانه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در برابر این تهاجم سخیف از سوی دشمنان اسلام، تأکید کرده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول