اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

برگزاری نخستین دوره بازآموزی مربیان قرآن کریم در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نخستین دوره بازآموزی مربیان قرآن کریم در حوزه روخوانی و روانخوانی در ملایر خبر داد.

برگزاری نخستین دوره بازآموزی مربیان قرآن کریم در ملایر

حجت‌الاسلام داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به عظمت قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های محوری در اداره تبلیغات اسلامی ترویج و گسترش فرهنگ قرآن‌آموزی بین جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: در همین راستا کانون قرآن همه ساله دوره‌های قرآن‌آموزی را در سطوح مختلف برگزار می‌کند و تاکنون نیز بسیاری از افراد موفق به گذراندن این دوره‌ها و اخذ مدرک شده‌اند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نخستین دوره بازآموزی مربیان در حوزه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توسط کانون قرآن این شهرستان در اردیبهشت ماه خبر داد و تصریح کرد: این دوره با هدف بروزرسانی معلومات قرآنی و ارتقای سطح مربیان و معلمان قرآن برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره به کانون اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم -بلوار فاطمیه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند که مهلت ثبت‌نام نیز تا 27 فروردین ماه است.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول