اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 منطقه و شهرستان صورت می‌گیرد

رقابت 8000 دانش‌آموز فارسی در مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مسابقات استانی قرآن کریم با شرکت 8 هزار دانش‌آموز از سراسر استان فارس در 10 منطقه و شهرستان برگزار می‌شود.

رقابت 8000 دانش‌آموز فارسی در مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حسینعلی معزی رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد یک رقابت سالم قرآنی برای شناسایی استعدادها و افزایش انس و الفت در بین دانش‌آموزان قرآنی و زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی و نشر فرهنگ و معارف قرآنی در بین دانش‌آموزان و به تبع آن خانواده‌ها است.

معزی گفت: این مسابقات از چهارشنبه 23 فروردین ماه جاری آغاز می‌شود.

رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: 8 هزار دانش‌آموز در سه رشته قرائت، حفظ و مفاهیم و دو بخش دختران و پسران در دوره‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه حضور می‌یابند که شهرستان‌های پاسارگاد، فراشبند، شیبکوه، خنج و مرودشت میزبان دختران و شهرستان‌های زرقان، سپیدان، خرامه، مهر و ناحیه یک شیراز میزبان پسران است.

معزی استقبال از کاروان‌های دانش‌آموزی توسط مردم شهرستان‌های میزبان، برگزاری افتتاحیه با حضور ائمه جمعه و فرمانداران و سایر مسؤلان، برگزاری مراسم شبی با قرآن توسط قاریان برجسته بین‌المللی و کشوری، بازدید از اماکن مذهبی و فرهنگی و... را از دیگر برنامه‌های این مسابقات  دانست و گفت: سعی شده است که در این شهرستان‌ها همایش‌هایی با موضوعات آشنایی با فرهنگ قرآنی نیز برای فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان برگزار شود.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول