اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور تربیتی آموزش و پرورش کرمان:

توهین‌کنندگان به قرآن دچار عقوبت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاریخ گواه این است که همه افرادی که به قرآن کریم اهانت کرده‌اند در این دنیا دچار عقوبت شده‌اند.

توهین‌کنندگان به قرآن دچار عقوبت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی مختارآبادی پیش از ظهر امروز در جمع مردم معترض به اهانت سربازان آمریکایی به قرآن کریم در افغانستان اظهار داشت: تاریخ گواه این است که همه افرادی که به قرآن کریم اهانت کرده‌اند در این دنیا دچار عقوبت شده‌اند.

وی با اشاره به آتش‌سوزی مسجد جامع کرمان توسط رژیم شاهنشاهی بیان داشت: به آتش کشیدن مسجد و سوزاندن قرآن و ادعیه، حرکت انقلاب را تسریع کرد و حضور مردم در خیابان‌ها برای ثبت انقلاب بیشتر شد.

مختارآبادی به آتش کشیدن قرآن کریم را که توسط یک کشیش امریکایی در دنیا باب شده، عملی جنون‌آمیز خواند و عنوان کرد: بعد از این عمل احمقانه بسیاری از مردم آمریکا با خواندن قرآن کریم به اسلام گرایش پیدا کردند.

وی تصریح کرد: اینکه شخصی به قرآن کریم اهانت می‌کند به خداوند متعال اهانت کرده است.

مختارآبادی با بیان اینکه در روایات احترام به سالمندان، حامل قرآن و رهبر عادل مورد تأکید قرار دارد، ابراز داشت: یکی از عواملی که موجب شد تا دست فتنه‌گران 88 رو شود و مردم آنها را بشناسند، این بود که به امام و رهبری توهین کردند.

وی خاطرنشان کرد: هر روز شاهد بیداری‌های اسلامی در دنیا هستیم و دیکتاتورها یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند، تنها امام و رهبر عادل دنیای کنونی آیت‌الله خامنه‌ای است، لذا اهانت به چنین شخصیتی، حساب انسان را به خدا روبه‌رو می‌‌کند.

مختارآبادی ظاهر قرآن را نیز دارای احترام دانست و گفت: بی‌احترامی به این کتاب آسمانی تنها به آتش کشیدن نیست، عدم توجه به قرائت قرآن، طرز نشستن در برابر قرآن، صحبت کردن در زمان قرائت قرآن و ... نیز از این جمله به حساب می‌آید.

وی اظهار داشت: اهانت سربازان آمریکایی به کلام‌الله مجید موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم مسلمان و از دست دادن جان آنها شده است.

مختارآبادی با ابراز تأسف از اینکه آمریکایی‌ها در افغانستان مصونیت قضایی دارند، افزود: این مصونیت همانند مصونیت آمریکایی‌ها در زمان رژیم پهلوی است.

مدیر گروه امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: حرف مردم مسلمان افغانستان و دیگر شیعیان این است که تمام کسانی که به قرآن و مقدسات اهانت کرده‌اند باید به اشد مجازات عقوبت شوند.

مختارآبادی تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر تمام جنایات را مرتکب شده‌اند و جمهوری اسلامی را به تروریسم متهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود انواع تحریم‌ها و تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران، ما بیشترین حمایت را از حقوق بشر داریم، ‌اقلیت‌های مذهبی در ایران از همه امکانات و حقوق و زندگی مسالمت‌آمیز برخوردار هستند.

مختارآبادی با اشاره به اینکه اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند، گفت: اما کشورهایی که اکثر جمعیت آنها را اقلیت‌های دینی تشکیل می‌دهند، حداقل مسلمانان را تحمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه آیا مسلمانان در کشورهای دیگر آزادی مذهبی دارند، ابراز داشت: در دنیای به ظاهر متمدن غرب از جمله فرانسه، دختران محجبه حق حضور در هیچ مجموعه‌ای را ندارند.

مختارآبادی افزود: این احمق‌ها اگر می‌دانستند که مطالب قرآن به نفع آنها نیز است، اینگونه برخورد نمی‌کردند.

وی اظهار داشت: همه کارهایی که دشمنان می‌کنند، عاملی برای حضور بیشتر مردم در صحنه می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول