اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار

فروشگاه بزرگ شهرداری سوق راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سوق گفت: در راستای درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار، فروشگاه بزرگ شهرداری سوق راه‌اندازی می‌شود.

فروشگاه بزرگ شهرداری سوق راه‌اندازی می‌شود

فرشاد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق اظهار کرد: هزینه‌های خدمات‌رسانی در شهرها بسیار بالا بوده و امروزه شهرداری‌ها دیگر نمی‌توانند مثل گذشته تنها منتظر کمک‌های دولتی باشند.

شهردار سوق ابراز داشت: امروزه توقع مردم از شهرداری‌ها بالا بوده که انتظارات آن‌ها نیز بجا می‌باشد و شهرداری‌ها به همین دلیل باید در راستای خودکفایی برای تامین هزینه‌های خدمات شهری که هر روز بیشتر می‌شود گام بردارند.

 صادقی عنوان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری و عمرانی شهرداری‌ها و تقلیل کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها خصوصا در بخش جاری و افزایش حقوق پرسنل و دیگر هزینه‌های جاری، شهرداری سوق در مسیر درآمدزایی پایدار گام برداشته است.

شهردار سوق تصریح کرد: بر همین اساس افتتاح کارگاه قطعات بتن شهرداری سوق با تولید جداول بتنی پرسی و بلوک ساختمانی و همچنین احداث تالار شهرداری، احداث چند باب مغازه و افتتاح فروشگاه بزرگ شهرداری سوق در دست اقدام است که خود از برنامه‌های شهرداری سوق برای درآمدزایی این شهرداری در سال جاری و سال‌های آینده خواهد بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول