اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

پیش‌بینی درآمد شهرداری ملایر 70 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: شهردار ملایر گفت: پیش‌بینی درآمد سال 91 در شهرداری ملایر 70 میلیارد تومان خواهد بود.

پیش‌بینی درآمد شهرداری ملایر 70 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علیرضا امامی صبح امروز سه‌شنبه در آیین تجلیل از کارکنان و کارگران نمونه شهرداری ملایر ضمن تبریک روز کارگر به این قشر زحمتکش جامعه اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شهرداری ملایر به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده که تمام این موفقیت‌ها حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان دلسوز و کارگران زحمتکش شهرداری ملایر بوده است.

وی به فعالیت‌های انجام گرفته در بخش‌‌های مختلف شهرداری اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها در عمران و ساخت بناها و نمای ساختمان‌‌ها، فضای سبز و تکمیل پروژه‌ها، اماکن تفریحی، پاکسازی شهر، ساخت مجتمع‌ها و... بوده است.

شهردار ملایر با بیان اینکه با تلاش‌های انجام گرفته درآمد شهرداری ملایر از مبلغ 7 میلیارد تومان در سال 86 به 48 میلیارد تومان در سال 90 رسید، ابراز داشت: پیش‌بینی درآمد سال 91 در شهرداری ملایر 70 میلیارد تومان خواهد بود.

وی اظهار داشت: شهرداری‌ها نهادی غیر دولتی هستند و باید در تمام زمینه‌های امور شهری نیز فعالیت کنند و اگر درآمدهای شهرداری پایین بیاید امور شهر با مشکل مواجه می‌شود و تمام تلاش و سعی شهرداری در شهرستان درآمد بالاتر برای داشتن شهری زیبا و بهتر است.

امامی تصریح کرد: باید تمام امکانات در شهرهای کوچک نیز برای شهروندان فراهم شود چرا که نبود امکانات منجر به مهاجرت و از دست رفتن سرمایه‌ها و نیروی انسانی در شهرهای کوچک می‌شود.

وی به ظرفیت‌های موجود در شهرها اشاره کرد و عنوان داشت: باید شهرداری‌ها به سمت امور پایدار حرکت کنند و اگر شهرداری‌ها قوی عمل کنند می‌توانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند و در این راستا شهروندان نیز باید حقوق شهروندی را در مسائل مختلف از جمله پاکیزه نگه داشتن شهر و حفاظت از فضای سبز و تفریحی و امکانات شهری رعایت کنند.

شهردار ملایر در ادامه هدف مدیران و مسئولان را در شهردا‌ری‌ها خدمت به مردم و تأمین آسایش شهروندان برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر نیز ضمن تقدیر از کارگران شهرداری ملایر گفت: شورای شهر ملایر در دو سال گذشته به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد و امسال نیز شورای اسلامی شهرستان ملایر رتبه برتر را بین شهرستان‌های استان کسب کرد.

رضا زنگنه به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های شورای اسلامی شهر ملایر اشاره کرد و گفت: با همت و تلاش و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر ملایر و تعامل و همکاری شهرداری در پیشبرد اهداف، برنامه پنج ساله به خوبی پیش رفت و در حال حاضر جلوتر از برنامه هستیم که این مهم باعث شده تا شورای اسلامی در بین استان حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی ابراز داشت: تا رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله داریم اما تمام تلاش ما خدمت به شهروندان و رفع مشکلات مردم است.

نماینده منتخب مردم ملایر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز افزود: امروز دست تک تک کارگران این شهر را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که در جمع صمیمی و بزرگ کارگران هستم.

علی نعمت‌چهاردولی وظیفه نماینده شایسته را خدمت بی‌منت به مردم برشمرد و گفت: با تعامل و همکاری و حمایت از یکدیگر در تمام امور می‌توان به پیشرفت و موفقیت دست یافت.

در پایان این مراسم از 31 نفر از کارکنان و کارگران نمونه شهرداری ملایر در بخش‌های مختلف با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول