اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز:

شهرداری‌ها هیچ‌گاه خود را در تقابل با بخش خصوصی نمی‌دانند

خبرگزاری فارس: سازمان مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اعلام کرد: شهرداری‌ها هیچ‌گاه خود را در تقابل با بخش خصوصی نمی‌دانند.

شهرداری‌ها هیچ‌گاه خود را در تقابل با بخش خصوصی نمی‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز سازمان مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در پاسخ به خبر "آقایان مسئول! بهتر نیست کار به کاردان سپرده شود"، در رابطه با خراب بودن پمپ‌های جایگاه‌های CNG در تبریز، آورده است: جایگاه‌های تحت مالکیت شهرداری تبریز همانند بخش خصوصی با وجود کمبود و گرانی قطعات و عدم وجود نمایندگی‌های مقیم و ثابت و مستقر در استان به‌عنوان تعمیرکار مجاز دستگاه‌های CNG همچنین عدم مهارت کافی اغلب آنها و عدم درآمد کافی پیش‌بینی شده برای جایگاه‌های CNG به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این سازمان در ادامه مطلب خود می‌افزاید: البته نمی‌توان تلاش یک جایگاه بخش خصوصی را با تلاش‌ شهرداری‌ها با مدیریت چند جایگاه و به ویژه شهرداری تبریز با داشتن 17 جایگاه CNG تحت مدیریت و دو جایگاه آماده بهره‌برداری جدید قیاس کرد.

سازمان مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز تصریح کرده است: در ابتدای امر که هنوز بخش خصوصی آمادگی لازم را برای سرمایه‌گذاری در این امر نداشت شهرداری‌ها با پیشگام شدن و با واگذاری زمین بدون هیچ چشمداشت مالی زمینه‌های استقرار و توسعه ارائه سوخت ارزان و پاک CNG را فراهم کردند.

در ادامه مطلب این سازمان تاکید کرده است: شهرداری‌ها جایگاه ارزنده و ممتاز بخش خصوصی را کماکان راهگشا و حلال مشکلات کمبود جایگاه‌ها می‌دانند و هیچ‌گاه خود را در تقابل با بخش خصوصی ندانسته‌اند همچنین علت اصلی طولانی بودن صفوف CNG ناشی از کمبود جایگاه‌ها بود زیرا باید برای حداقل یک‌هزار و 500 دستگاه خودرو یک جایگاه وجود داشته باشد.

سازمان مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز خاطرنشان کرده است: در حال حاضر شهر تبریز به جای حداقل 65 جایگاه CNG دارای حداکثر 25 جایگاه فعال است که توقف و تعطیلی 10 تا 20 درصد از این جایگاه‌ها نیز به علت تعمیرات و غیره امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول