اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال اداره‌کل آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت تسهیلات 360 میلیون ریالی به مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: 360 میلیون ریال تسهیلات در بخش توسعه مشاغل خانگی استان پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات 360 میلیون ریالی به مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد دهقان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های استان اظهار داشت: در سال گذشته در راستای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در زمینه توسعه مشاغل خانگی در استان 360 میلیون ریال تسهیلات برای بیش از 8 هزار طرح توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی افزود: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شوند که این امر می‌تواند در ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آن‌ها کمک شایانی کند.

دهقان با اشاره به برنامه‌های امسال این اداره‌کل در زمینه اشتغال‌زایی در استان گفت: فعالیت بنگاه‌های زودبازده اقتصادی یکی از نمادهای مهم توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری بوده و این امر مستلزم تداوم و استمرار تخصیص اعتبارات لازم در سال جاری است.

این مسئول از اختصاص 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش توسعه مشاغل خانگی در سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: این میزان اعتبار از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است که با هماهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات گام مهمی در راستای ایجاد اشتغال با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نهفته مردم استان است از این رو راهکار مناسبی در زمینه تحقق تعهدات دولت در بخش ایجاد اشتغال محسوب می‌شود که مدیران و مسئولان باید در این زمینه جدیت و پی‌گیری‌های لازم را داشته باشند.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش توسعه مشاغل خانگی در کارگروه توسعه کشاورزی استان، تسهیلاتی با نرخ هفت درصد از طریق بانک کشاورزی استان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول