اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار شهرستان سراب خبر داد

صدور مجوز مشاغل خانگی برای 3 هزار نفر در سراب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب از صدور مجوز مشاغل خانگی برای 3160نفر در این شهرستان خبر داد.

صدور مجوز مشاغل خانگی برای 3 هزار نفر در سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب‌، عبدالرضا وکیل عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان سراب اظهار کرد: تاکنون 3 هزار و 160 نفر مجوز مشاغل خانگی در سراب دریافت کردند و از این تعداد 2 هزار و 580 نفر برای اخذ تسهیلات بانکی معرفی شدند.

وی، مبلغ وام درخواستی برای این افراد را 9 میلیارد و 839 میلیون ریال اعلام کرد.

وکیل‌آزاد از تحقق 141 درصدی تعهد اشتغال در سراب خبر داد و افزود: در حالیکه تعهد این شهرستان برای اشتغال 3 هزار و 593 فرصت شغلی بود تاکنون 5 هزار و 353 فرصت شغلی ایجاد و در سامانه کشوری رصد نیز به ثبت رسیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری کارگروه‌های اشتغال،نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی و دادن تخفیفات بیمه‌ای به کارفرمایانی که بند «و» را رعایت کنند به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های این اداره نام برد.

وی در مورد بند «و» یادآور شد: کلیه کارفرمایانی که با معرفی مراکز کاریابی نیروهای کاری خود را تامین کنند مشمول تخفیفات بیمه‌ای قرار می‌گیرند که در سراب 21 مورد از کارفرمایان مشمول این تخفیفات بوده‌اند.

دبیر کارگروه اشتغال شهرستان سراب از وجود 238 تعاونی ثبت شده در سراب با اشتغالزایی یک‌هزار و 684 نفر به صورت مستقیم و با سرمایه ثابت 126 میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان بخشی از ظرفیت‌های ایجاد شده از طرف تعاونی‌ها در امر اشتغال یاد کرد و اظهار کرد: سال گذشته 8 تعاونی تشکیل و برای 58 نفر فرصت شغلی به وجود آمد.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تولیدکنندگان داخلی خواست تا با افزایش کیفیت کالاهای خود بازارهای مناسبی را برای محصولات خود فراهم کنند. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول