اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

کوره سوم ذوب در فولاد آلیاژی ایران بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از بهره‌برداری کوره سوم ذوب در بزرگترین مجمتع فولاد آلیاژی کشور خبر داد.

کوره سوم ذوب در فولاد آلیاژی ایران بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد حکم‌الله بابایی صبح امروز در جمع کارگران بزرگ‌ترین مجتمع فولاد آلیاژی کشور در یزد با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، از راه‌اندازی کوره سوم ذوب در سال جاری خبر داد.

وی با تقدیر از تلاش‌های هیئت مدیره و کارگران این واحد بزرگ تولیدی اظهار امیدواری کرد: با استمرار حرکت پرشوری که از نیمه دوم سال 1390 آغاز شد،‌ توفیقات مستمر نصیب شرکت فولاد آلیاژی ایران و سایر صنایع مرتبط شود.

بابایی حرکت جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران را تحقق شعار "ما می‌توانیم" دانست و گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از کوره سوم فولادسازی و دست‌یابی به تولید روزانه 90 ذوب، حرکت سریع‌تری را به سوی رشد و تعالی دنبال کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: خوش‌بختانه کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران با بهره‌گیری از منویات معظم‌له در سال جهاد اقتصادی، این حرکت را از نیمه دوم سال 90 آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، با تأکید بر رعایت نظم و برنامه‌ریزی افزود:‌ همه برنامه‌های شرکت باید با دقت هر چه بیشتر و بدون وقفه انجام شود زیرا در پیشرفت کلان نیازمند فاکتورهای دقت و تلاش روزافزون هستیم.

وی هم‌افزایی کارکنان در نظام مشارکت سازمان و پروژه‌های اثربخش تدوین شده را موجب افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی شرکت و کارکنان آن دانست و اظهار امیدواری کرد: با اصلاح مداوم ساختارها، ‌کاهش هزینه‌های خرید و مصرف بهینه انرژی و مواد،‌ بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را محقق ساخته و در پیش‌برد اهداف عالی شرکت مؤثر باشیم.

بابایی با تشریح برنامه، ‌عملکرد و اهداف تولید و صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران، گفت: لزوم توجه به تولید فولادهای کیفی و خاص با ارزش افزوده بالاتر از اهداف مجموعه است تا در شرایط تحریم و محدودیت‌های صادراتی، از این طریق سود مورد نظر سهامداران شرکت تأمین شود.

در این مراسم از شش نفر از کارگران نمونه استانی و پیشنهاددهندگان برتر سال 90 شرکت فولاد آلیاژی ایران تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول