اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان: ‌ـ3

ایران نور چشم جهان است / ایران کانون بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های ایران اسلامی گفت: ایران نور چشم جهان و کانون بیداری اسلامی است.

ایران نور چشم جهان است / ایران کانون بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامعلی حدادعادل در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری که در مسجد فیروزآبادی برگزار شد، با اشاره به الگوپذیری کشورها از ایران اسلامی اظهار داشت: ایران 33 سال آزمایشات خود را پس داده است و به الگویی برای کشورهای مسلمان تبدیل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران را نور چشم جهان دانست و گفت: ایران به برکت خون شهدا و همت امام و شجاعت رهبری امروزه نور چشم جهان است و کانون بیداری اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم همواره از رهبری اطاعت می‌کنند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «مردم در انتخابات 12 اسفند حضور دشمن‌شکنی خواهند داشت» و شما به ندای رهبری لبیک گفتید و الان زمان آن است که بار دیگر حضور دشمن‌شکن خویش را به نمایش بگذارید.

 

مردم در انتخابات مجلس رشد سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

حدادعادل در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای عنوان کرد: در 12 اسفند ماه سال گذشته دوست و دشمن مبهوت مانده‌اند و مردم رشد سیاسی خودشان را نشان دادند.

 

مردم ری گام نخست انتخابات را با قدرت برداشتند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم ری قدم نخست را بسیار پر قدرت و موثر در انتخابات برداشتند و مکمل قدم نخست، گام دوم در 15 اردیبهشت ماه سال جاری است.

 

تعهد، تخصص و تجربه مجلس را بیمه می‌کند

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های نماینده‌های برتر گفت: با رای دادن به کسانی که این سه خصوصیت را دارند، تعهد، تخصص و تجربه مجلس را بیمه کنید.

حدادعادل با اشاره به ویژگی‌های جبهه متحد افزود: ما در جبهه متحد سعی کردیم این سه اصل را مدنظر قرار دهیم و بیشتر افراد تجربه کار در مجلس دارند و با آن آشنا بودند و تجربه قانون‌گذاری دارند.

 

با مسائل ری آشنا هستم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خود را متولد ری و زائر حضرت عبدالعظیم ‌الحسنی (ع) دانست و گفت: چه بسیار لحظات تحویل سال را به همراه با نگاه به گنبد و بارگاه حضرت سید الکریم (ع) آغاز می‌کردیم و از مسائل ری آشنایی دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه از تلاش‌های حسین فدایی برای حل مشکلات ری بی‌خبر نیستم و اضافه کرد: در میان نمایندگان مجلس هفتم و هشتم هیچ‌کس را به اندازه ایشان نمی‌شناسم و از نزدیک با افکار و عقاید ایشان آشنا هستم و به حکم وظیفه آنچه را می‌دانم مطرح می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: فدایی خودش را برای انقلاب می‌خواهد و محبت و مودت که نسبت به اهل بیت علیهم‌السلام دارد باعث شده تا ایشان مطلع امام و رهبری باشد و یک لحظه از مسائل انقلاب غافل نیست.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول