اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی انتخابات استان لرستان:

866 بازرس و سربازرس کار بازرسی انتخابات لرستان را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی انتخابات استان لرستان گفت: 866 بازرس و سربازرس کار بازرسی انتخابات مرحله دوم را پی‌گیری و رصد می‌کنند.

866 بازرس و سربازرس کار بازرسی انتخابات لرستان را برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌هادی‌ چگنی شامگاه دوشنبه در جلسه هیئت‌های بازرسی بر انتخابات لرستان در خرم‌آباد گفت: از این تعداد نیز 786 بازرس و 80 سربازرس کار بازرسی انتخابات مرحله دوم را پی‌گیری و رصد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمین سلامت انتخابات برای حضور فعال مردم از برنامه‌های اصلی هیئت بازرسی لرستان است، اظهار داشت: برای انجام صحیح این کار در مرحله اول انتخابات یک‌ هزار و 288 بازرس و 130 سربازرس در سطح لرستان در نظر گرفته شد.

رئیس بازرسی انتخابات استان لرستان گفت: برای تمام عوامل بازرسی مرحله دوم انتخابات مجلس، آموزش‌های تکمیلی برگزار شده تا بازرسان با دقت بر اوضاع نظارت داشته و بداخلاقی‌های انتخاباتی را گزارش کنند.

چگنی در ادامه یادآور شد: مردم لرستان به خصوص حوزه‌های انتخابیه خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و دورود و ازنا بدانند که هنوز در قبال انتخابات وظیفه سنگینی برعهده دارند و آن حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول