اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان اعلام کرد

مرکز خدمات سرمایه‎گذاری نقطه ثقل حرکت اقتصادی گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: مرکز خدمات سرمایه‎گذاری نقطه ثقل حرکت اقتصادی در گلستان محسوب می‎شود که طی سه ماه گذشته بسیار خوب اداره شده است.

مرکز خدمات سرمایه‎گذاری نقطه ثقل حرکت اقتصادی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی عصر شنبه در جمع مدیران عضو مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استان گلستان اظهار داشت: شهردار گرگان قول تحویل مرکز خدمات را تا اواخر این ماه داده است که با راه‎اندازی این مرکز توانمندی‎های خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مرکز خدمات از ملزومات کار است تصریح کرد: اگر تشخیص درست در این بخش اتفاق نیفتد نمی‎توانیم آمار درستی ارائه دهیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با اشاره به اینکه گردشگران خارجی ورودی به استان 19 درصد رشد پیدا کرده است یادآور شد: تخت اقامتی طبقه‎بندی 137 درصد رشد داشته است.

غلامی اذعان کرد: در بخش تورگردانی اندکی ضعیف عمل کرده‎ایم که توجه بیشتری در این حوزه احساس می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه گرگان 6.3 درصد و بار جابه‌جایی توسط فرودگاه گرگان نیز 21.5 درصد رشد پیدا کرده است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان متذکر شد: مشترکان برق صنعتی 14 درصد رشد داشته که حدود 250 مشترک صنعتی جدید به آمار مشترکین اضافه شده است.

غلامی بیان کرد: مشترکان بخش کشاورزی 9 درصد رشد داشته و تعداد چاه‎های عمیق نیز 9.5 برابر افزایش را نشان می‎دهد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته در استان گلستان 780 میلیارد تومان پول به خزانه وارد شده که از این محل 269 میلیارد تومان مربوط به تملک و 511 میلیارد آن از هزینه‎های جاری بوده که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد به لطف الهی استان گلستان رو به پیشرفت است که البته سرعت بیشتری در تمام زمینه‎ها برای استان متصور است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول